-Daily Dose Of Beauty (DDOB) TAG-

by - 05:11

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was taki,troszkę luźniejszy post.Z racji tego,że mam konto na DDOB,postanowiłam wziąć udział w DDOB TAG'u.Polega on po prostu na tym,że blogger musi odpowiedzieć na 17 pytań,które zadało 6 ambasadorek tej strony.Zanim przejdę do odpowiedzi na pytania,wytłumaczę Wam króciutko co to jest za stronka.Daily Dose Of Beauty (DDOB) jest to portal zrzeszający blogerów,youtuberów jak i czytelników.Tak jak piszą:Czy lubisz zakupy,gotowanie,lub pasjonujesz się czymś ,na tej stronie wszystko znajdziecie. Zachęcam Was do założenia konta,bo naprawdę warto!
  

<3


1.Czym jest dla Ciebie piękno?
Piękno jest odbierane przez każdego człowieka inaczej zależy od tego,jak to dana osoba odbiera.Dla mnie piękno to coś subiektywnego,co sprawia,że człowiek doświadcza zachwytu i poczucia harmonii.Pięknem może być wszystko... dusza,ciało,serce,człowiek,miłość.Jest wiele definicji piękna.

2.Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?

3.Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Moim sposobem na udany poranek,jest dobra organizacja.Jak tylko zadzwoni budzik,od razu wstaję,następnie odsłaniam rolety i uchylam okno,chwilkę oddycham świeżym powietrzem.Zawszę parzę sobie zieloną herbatę,robię lekkie śniadanie i mogę działać dalej.

4.Robisz makijaż codziennie?
Nie,nie robię codziennie makijażu.Czasami nasza cera powinna mieć czas,żeby odpocząć.Jak,chodziłam do szkoły,to malowałam się każdy dzień,teraz tylko jak gdzieś wychodzę,lub ktoś ma przyjść. 

5.Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Nie mam takiej jednej, ulubionej,marki kosmetycznej.Cały czas próbuję testować coś nowego.Znam wiele marek,no ale na chwilę obecną,jakbym miała wybierać,to bardzo lubię produkty firmy RIMMEL.

6.Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Głównymi elementami mojej kosmetyczki są:podkład,korektor,puder sypki,tusz do rzęs,eyliner,oraz balsam do ust Eos.

7.Gdzie najczęściej szukasz inspiracji? 
Najczęściej zaglądam na "Zszywka"i "Instagram".

8.Jakie 3 rzeczy chciałabyś zmienić na świecie?
Jakby była taka możliwość,to na pewno chciałabym żeby wszystkie wojny na świecie się skończyły,zmieniłabym ludzi,a szczególnie podejście do drugiego człowieka,oraz żeby nie było żadnych poważnych chorób.

9.Jaką cechę charakteru w sobie lubisz,a jaką chciałabyś w sobie zmienić?
Lubię w sobie to,że jestem osobą bardzo cierpliwą,tolerancyjną.Jestem osobą po przejściach i potrafię zrozumieć ludzi,a także im pomóc.Jestem bardzo uczuciowa.Co do zmian,to chciałabym nabrać więcej odwagi.

10.Jaki jest najlepszy sposób na to,aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Każda 'dziewczyna', 'kobieta',chce dobrze czuć się w swoim ciele.Nikt nie jest idealny,ale każdy jest piękny na swój sposób,jednak wygląd to nie wszystko,liczy się też to co masz w środku.Stań przed lustrem i patrz na siebie jak na dobrą osobę,a będzie wszystko ok.
 
11.Gdybyś miała możliwość cofnięcia czasu,lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałabyś się użyć,którejś z tych opcji?
Czasem miewam takie dni,w których chciałabym się cofnąć i zacząć wszystko od początku,ale takie jest życie,trzeba się nim cieszyć, bo jest tylko jedno! :)

12.Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
czasem ciężkie,niepewne,zaskakujące :)

13.Skąd pomysł na założenie bloga?
Już od dłuższego czasu myślałam,nad tym by założyć bloga.Lubiłam i w sumie do tej pory lubię oglądać i czytać wpisy innych blogerek.Jakieś dwa lata temu założyłam bloga,miałam na nim może 2 wpisy i na tym się skończyło,więc usunęłam.Jednak po dłuższym namyśle,postanowiłam założyć bloga i spróbować jeszcze raz.Chciałabym,żeby mój blog się kiedyś rozwinął,to fajne uczucie widzieć,że masz odbiorców,którym się to podoba.

14.Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Mojemu blogowi poświęcam czas, każdego dnia.

15.Co lub kto daje Ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
 Motywują mnie,przede wszystkim słowa,uznania, komentarze, rosnąca ilość subskrybentów.Jednym słowem użytkownicy. :)

16.Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu? 
 Moim sukcesem w blogowaniu jest rosnąca liczba ludzi, którzy co raz częściej odwiedzają mojego bloga :).

17.Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną? 
Wszystkie ambasadorki są super! :)
To już koniec moich odpowiedzi.Myślę,że kilka osób to przeczyta.
Jeśli macie jakieś pytania to pytajcie śmiało :)
Jeżeli robiliście ten tag, to podlinkujcie mi go w komentarzu. 
Chętnie zobaczę wasze odpowiedzi. Tymczasem zmykam i miłego dnia Wam życzę! :)

You May Also Like

17 komentarze

  1. Świetny tag, mega oryginalne pytania i odpowiedzi ;) Nie mam konta na DDOB ale chyba sprawdzę ten portal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)Polecam,nic nie zaszkodzi popatrzeć :)

      Usuń
  2. swietny tag ja również wszystkie ambasadorki lubie :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i wyczerpujace pytania zarazem odpowiedzi - od dawna zastanawiało mnie co to jest DDOB :D
    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja pierwsze słyszę o tym DDOB :D
    Ciekawe, fajne pytania bo można sie przy okazji coś o Tb dowiedzieć :D
    Zapraszam na swojego bloga o pasji do podróżowania:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na instagramie i zszywce są najlepsze inspiracje! Popieram :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten tag, są w nim ciekawe pytania :) niektóre moje odpowiedzi pokrywają się z twoimi jak np. sama też nie robię codziennie makijażu, inspiracji szukam na zszywce (i na we heartit) i też poświęcam czas mojemu blogusiowi każdego dnia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny tag!
    Jesteś pierwszą osobą u której go widzę :)
    Życie chyba każdego człowieka jest zaskakujące ^^

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ddob coraz prężniej sie rozwija:) tez mam tam konto i daje mi to motywacje do pisania jak i wielka dawkę inspiracji:) świetne odpowiedzi!
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chciałabym nabrać więcej odwagi :) Tak jak Ty bardzo często rozumiem innych, bo mnie ta dana rzscz już spotkała.
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i fajna piosenka! <3
    Zostaję tu na dłużej! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog :) Zajrzę tutaj niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się pytania i fajne rozwinięte odpowiedzi:)
    http://witajziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pytania można się dużo o Tobie dowiedzieć :) o Rimmel super też lubię, ale wolę Maybelinne:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wpadać na DDOB. <3
    Ciekawe odpowiedzi ;)

    Pozdrawiam
    nowy post na crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też miałam wcześniej bloga, a nawet wiele, od podstawówki po liceum. I żałuję, że mojego ostatniego założyłam tak późno;<

    OdpowiedzUsuń
  16. " Jakimi trzema słowami opisałabyś swoje życie?
    czasem ciężkie,niepewne,zaskakujące :)"

    podpisuję się obiema rękami, chociaż ostatnio dołująco przeważają te dwa pierwsze epitety :(

    OdpowiedzUsuń