-Bomber Jacket-

by - 06:02

Witajcie słoneczka!
Jak spędzacie ostatni dzień weekendu?,ja Niedzielne popołudnie spędzam w domu, pisząc dla was i przygotowując ten post ,który miał być już tydzień temu,jednak plany się pokrzyżowały,gdyż gdzieś mi się zapodziała karta do mojej lustrzanki i musiałam zakupić nową.W końcu post o mojej pierwszej stylizacji.Wczoraj pogoda,nie była zadowalająca,więc postanowiłam wykorzystać dzisiejszy,słoneczny dzień na zdjęcia.Moim fotografem,był mój chłopak.W dzisiejszym zestawie,króluje bomber jacket!jest to najbardziej promowany trend tego sezonu.Postawiłam na kolor pastelowy niebieski.Uwielbiam kurtki tego typu.Bomberka może być elegancka,lub na luzie.Pasuje do każdej stylizacji.Ja wybrałam,taki luźniejszy look,do kurtki dobrałam zwykłe tenisówki z suwakami,małą torebkę,również z suwakami,ciemne jeansy do kostek,oraz zwyczajną,białą bluzeczkę na ramiączka.














Bomberka,torebka,buty-Stradivarius

Na dzisiaj to tyle.Za każdy komentarz Wam bardzo dziękuję,to daje mi dużo motywacji do dalszego działania :)
Miłego dnia Wam życzę! :)

You May Also Like

39 komentarze

  1. Pastele są moimi ulubionymi kolorami, a twoja stylizacja jest genialna. Połączyłaś idealnie tenisówki z małą gustowną torebka. Stylizacja jest elegancja a zarazem luźna. Pozdrawiam i zostaję u ciebie na dłużej ;*
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :*
      Również pozdrawiam! :*

      Usuń
  2. Fajna ta bomberka! Ja się czaje na ta różowa ze Stradi :D

    http://sandrayy.blogspot.com ( u mnie konkurs ! )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku tez miałam dylemat,który kolor wybrać,bo oba mi sie bardzo podobają,jednak wybrałam niebieską :)

      Usuń
  3. Bomberka jest cudna! Odcień naprawdę super wygląda, ale myślę, że czarna też byłaby super ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postawiłam na kolor bardziej wiosenny,czarna tez jest ok :)
      Rownież pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Świetna kurtka i naprawdę ładne zdjęcia! Post napisany dobrym stylem, szybko i przyjemnie się go czyta.
    Pozdrawiam ciepło!
    littlefarner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i też również pozdrawiam :) ;*

      Usuń
  5. Świetnie dopasowana stylizacja! Mi bardzo spodobała się twoja bomberka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałam kupić tę bomberkę w Stradivarisie, ale już znalazłam inną :) Fajnie, że są teraz w modzie. http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz ! ;)
    pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam bonberki 💜
    Twój " bomber jacket " jest świetny !!

    Lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, spójną kolorystycznie stylizacja, która pewnie i na mnie pojawi się nie raz. Przede wszystkim wygoda ! Zazdroszczę takich pięknych długich włosów :(
    Pozdrawiam
    Www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A co do włosów,to po umyciu muszę się z nimi długo pomęczyć,żeby wyglądały tak jak wyglądają :)
      Rownież pozdrawiam :) :*

      Usuń
  11. Uwielbiam bomberki i takie casualowe, miejskie stylizacje :) wygladasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz naprawdę bardzo ładnie, wszystko idalnie do siebie pasuje. Czekam na kolejny post stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja czekam na więcej i zostanę na dłużej<3 liczę na to samo zapraszam do siebie po inspiracje http://gingerartblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kurtka! Pastele idealnie pasują do twojej karnacji i przepięknych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja,wszystko razem ładnie się komponuje.
    Podoba mi się wygląd twoje bloga :D obserwuje !
    pozdrawiam: klauuuudix29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fana stylizacja. Jakiego aparatu używasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna, spójną kolorystycznie stylizacja, która pewnie i na mnie pojawi się nie raz. Przede wszystkim wygoda ! Zazdroszczę takich pięknych długich włosów :(
    Pozdrawiam
    Www.stylowyslowotok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna stylizacja, prosta i wygodna. A do tego efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bomberka ma genialny kolor, widziałam różne kolory w stradi, ale takiej nie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega stylizacja! Bardzo podoba mi się kolor kurteczki. Super zdjęcia!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna bomberka :)))
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczny kolor bomberki.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwsza stylizacja? Nieźle startujesz-gratuluję :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurteczka jest śliczna! Fajny post :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia. Chyba zainwestuję w taką "bomber jacket"
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://lilalienlife.blogspot.com/2016/04/czy-warto-zaufac.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jestem zwolenniczką bomberek lecz twoja ma przepiękny kolor ! Śliczna torebka
    Ja niedzielę spędzam na nauce i planowaniu całego tygodnia.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. ;] Lubię połączenie pastelowych i jasnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń