-Wielkie Zmiany-

by - 08:51

Cześć Słoneczka!
Wracam do Was po trzech miesiącach ciszy na blogu.W ciągu ostatnich tygodni ,gdzie nie publikowałam żadnego postu,ani zbytnio nie komentowałam Waszych blogów,zaszło u mnie sporo zmian i chcę Wam to wszystko w skrócie opisać.Może na początku napiszę,że nie mieszkamy już w Niemczech,ponieważ ciężko było ze znalezieniem pracy.W kwietniu razem z chłopakiem pojechaliśmy do Francji,tam zaczęliśmy pracę na winnicach.Po 7 miesiącach bycia za granicą,wróciliśmy do Polski na wakacje.Kolejna zmiana jaka pojawiła się w moim życiu,jest dla mnie czymś nowym,otóż w marcu dowiedziałam się,że będę mamą.To była zaskakująca wiadomość dla mnie jak i dla chłopaka.Zupełnie tego nie planowaliśmy,jednak  bardzo jesteśmy szczęśliwi i nie możemy się doczekać naszej kruszynki małej.Od poniedziałku zaczynam 27 tydzień ciąży,czyli dokładnie zaczęłam 3 trymestr i muszę przyznać,że jestem podekscytowana a jednocześnie przerażona,bo już nie dużo zostało do porodu,jednak mam wsparcie bliskich mi osób.Płeć dziecka już znamy i będzie to dziewczynka z czego się bardzo cieszymy.Swoją ciążę prowadzę we Francji i tam razem z chłopakiem mamy w planach zamieszkać.Mam nadzieję,że zrozumiecie moją nieobecność i chętnie będziecie czytać kolejne posty.


Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie tego postu,to pytajcie śmiało!

You May Also Like

11 komentarze

  1. Gratulacje! Mam nadzieję, że wszystko wam się uda tam we Francji :) A mała na pewno będzie taka śliczna po mamusi :)

    Zapraszam do siebie http://panidosiaczek.blogspot.com/
    Pozdrawiam i buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i życzę dużo zdrówka i powodzenia! :) Dbaj o siebie, wyglądasz pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci, słoneczko! Jak Ty pęknie wyglądasz. Dzidzia na pewno bd za mamusią urodziwa. :*

    https://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !!!! Aby tylko było zdrowe maleństwo !!
    http://www.swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :). Słuchaj jak bóg dałdziecko to i pomorze wam ;)
    Dacie rade ! Widac że ciąza ci służy ;*
    Trzymam kciuki :*
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i miłego mieszkania :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje <3 :D!
    Ps. Piękny makijaż!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje. :) a już imie wybrane, albo jakies w planach juz macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy dylemat nad wyborem imienia :) Podoba nam się Larissa i Estelle są to francuskie imiona :)

      Usuń