-Paletka Cieni Maybelline-The Nudes -

by - 07:38

Cześć Kochane!
Na wstępie tej notki chciałabym Wam bardzo podziękować za odwiedziny i tyle miłych słów w komentarzach pod ostatnim postem.Dajecie mi dużo motywacji i wsparcia!
        Od dawna  chodziła za mną paleta cieni The NUDES firmy Maybelline,bardzo chciałam ją mieć.Piękne kolory nude,zachęcały do kupna.Wreszcie się zdecydowałam i kupiłam ją na promocji za niecałe 8euro.Przejdę,więc do opisu.




Wykonanie paletki The Nudes jest plastikowe,zamyka się ją na "klik".Plusem jest jej poręczność- mała,zgrabna,idealnie zmieści się do kosmetyczki na wyjazd.Ruchoma część posiada przezroczyste okienko,przez które widać umieszczone cienie w tej palecie.W opakowaniu znajduję się 12 neutralnych cieni.Jest też dołączony aplikator,jednak ja używam pędzelka.Posiada zarówno połyskujące,jak i matowe cienie,te ciemniejsze są lepiej napigmentowane.Bez bazy cienie szybko tracą świeżość i kolor.Konsystencję mają pudrową,ale nie pylą się przy nabieraniu na pędzel,tak więc bardzo przyjemnie się ich rozciera..Zestawienia kolorystyczne są idealnie dobrane i świetnie się ze sobą łączą.






Na odwrocie palety mamy pewien schemat,dzięki któremu możemy dowiedzieć się w jaki sposób,konfigurować na powiece te kolory.W wewnętrznym kąciku oka używam jasnych odcieni,następnie im bliżej zewnętrznego, tym ciemniejsze barwy.Praktycznie,w każdym makijażu trzymam się tego schematu,ponieważ sprawia,że oko wydaje się większe.



Paletka zdecydowanie przypadła mi do gustu i używam jej praktycznie codziennie.Możemy nią stworzyć makijaże wieczorowe jak i dzienne.Dobór odcieni będzie pasować zarówno ciepłym jak i chłodnym typom urody.A Wy jakie drogeryjne cienie polecacie? :)


You May Also Like

30 komentarze

  1. Chciałabym przetestować te paletke kolory jak najbardziej są wspaniałe :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie zobaczę makijaż w Twoim wykonaniu przy użyciu tej paletki! :) Sama rozglądam się za nową i nie mogę nic wybrać.
    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad takim postem,jeszcze muszę się zastanowić :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam odcienie Nude. Muszę w przyszłości przetestować, lecz na razie pozostaje wierna mojej paletce z ZOEVA. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej lubię cienie MUR i Sleek z tych tanszych, drogeryjnych :)

    Pozdrawiam,
    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam bardzo ciekawa opinii o tej paletce i cieszę się że trafiłam na taknintetesujacy post i bloga - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolory,coś dla mnie Muszę ją mieć
    http://creativelylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kolory :) ja natomiast używam non stop paletki z Makeup Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory! Bardzo ciekawy post! Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    http://roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam paletek, ale te kolory bardzo mi się podobają :)
    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ta paletka to ma sliczne odcienie :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze odcienie!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę tą paletkę, zapowiada się ciekawie :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam wcześniej o tej paletce, a to zapewne dlatego że dopiero zaczynam moją przygodę z makijażem :) Kolory świetne, idealne na codzień. Chyba zastanowię się nad jej zakupem.
    Świetny post, obserwuję :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sie jeszcze raczej nie maluję ale jakby co napewno wezmę porady z twojego bloga, ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobała mi się ta paletka, a zwłaszcza cień, który oznaczyłaś numerem 4 :3 Ja choruję na Makeup Revolution non stop!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mnie ciekawi ta paletka i chętnie bym ją przetestowała .Na zdjęciach prezentuje się świetnie ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza paletka, idealna na co dzień do szybkiego makijażu. Mam w planach ją kupić, ale to w dalekiej przyszłości podczas promocji w Holenderskiej drogerii, inaczej jej cena jest trochę zbyt duża, bo za tą cenę można mieć coś ciekawszego :)

    Świetny blog, zostawiam obserwację :) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest piękna, teraz mam ochotę kupić ją w promocji w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. paletka ma przepiękne kolory, w takich kolorach lubię makijaż oka. Na pewno się kiedyś na nią skusze bo jak na razie mam dosyć paletek. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna paletka :) !! ja nie mam zadnej, bo zbytnio nie uzywam cieni do powiek. mam jedną , okrągła i podwójna, którą bardzo lubie, ale juz mam kilka w planach do zakupienia i czas na zmiany :D

    OdpowiedzUsuń