-Kremowe lakiery hybrydowe-Victoria Vynn Pure Creamy-

by - 10:49

Witajcie na zakończenie weekendu i początek nowego tygodnia.Pogoda u mnie nie dopisuje,jest mokro,szaro i chłodno.Dlatego nie myśląc o pogodzie jaka jest za oknem postanowiłam napisać dla Was post.Dzisiaj chciałabym przedstawić nową linię lakierów hybrydowych Pure Creamy Hybrid,marki Victoria Vynn.
Victoria Vynn to amerykańska marka topowych produktów,dedykowanych stylistom paznokci.Nowoczesne,trendowe formuły,dają nieograniczone możliwości dekoracji,tworzenia stylizacji i zdobień.Całą wiedzę i trendy,czerpią ze stolicy światowego designu i mody NYC.Produkty te cieszą się dużą popularnością,o czym świadczą opinie innych blogerek,czytałam dużo pozytywnych recenzji na temat tej firmy.Jest to linia lakierów hybrydowych,które można zmywać nie tylko acetonem,ale również alkoholem.Jest bezpieczniejszy dla płytki paznokcia,działa antybakteryjnie i antyseptycznie.Co do utwardzania.to możemy je tylko utwardzić w lampie LED.W zestawie,którym zamówiłam,znajduje się: top,baza,trzy kolory,dehydrator&cleanser,oraz remover.Zapraszam do dalszego czytania i oglądania zdjęć :)



BASE/TOP


1.PURE BAZA-pod kremowy lakier hybrydowy
*utwardzana w Led-30 sek
*zwiększa przyczepność koloru
*delikatna dla płytki
*samopoziomująca 
*cena:28zł

2.PURE TOP-do kremowego lakieru hybrydowego
*nadaje stylizacji efekt Glass Nails,
*intensywny połysk aż do usunięcia stylizacji
*przedłuża trwałość do 4 tygodni
*samopoziomujący
*cena:28zł 

3.KOLORY-ja posiadam nr 024, 001, 036
Opakowanie5/5:lakiery są dość duże,ich pojemność to 8 ml,są białe i stylowe,ciekawie wyprofilowane.Na zakrętkach,widać kolory lakierów,numer oraz nawę.Napisy znajdują się na górze nakrętki jak i dookoła niej.
Pędzelek 5/5: jest dość duży,poręczny,odpowiednio długi, wygodnie rozprowadza się nim lakier.
Krycie 4,5/5:ciemne kolory kryją dobrze,nawet przy pierwszej warstwie,natomiast jasny kolor kryje nieco słabiej,dopiero przy drugiej warstwie jest pożądany efekt.
Konsystencja 5/5: nie jest ani rzadka, ani gęsta-jest w sam raz
Trwałość5/5:Lakiery trzymają się na płytce paznokcia,dobrze się ich utwardza,nawet pod wpływem długotrwałego moczenia rąk nie odpryskują ani nie miękną.
Cena: 28 zł
                                                       
                                                       
  024-FOREVER CRIMSON

     001-ABSOLUTE WHITE

                                                                
036-JET BLACK


PURE ALCO REMOVER/PURE DUO PREP

 

 4.PURE ALCO REMOVER-płyn do usuwania stylizacji pure
*preparat na bazie alkoholu,nie na acetonie
*bezpieczniejszy dla płytki paznokcia
*chroni przed nadmiernym wysuszeniem
*działa antybakteryjnie
*usuwa stylizację w ok.15 min
*pojemność:1000 ml
*cena:29 

Sposób użycia: Usunąć blokiem polerskim warstwę topu.Nanieść płyn na wacik,następnie przyłożyć na pomalowany paznokieć i zawinąć folią aluminiową.Odczekać 15 minut i usunąć stylizację. 


5.PURE DUO PREP (DEHYDRATOR&CLEANSER)-płyn o podwójnym zastosowaniu,służy do przemywania stylizacji i odtłuszczania płytki.
*usuwa zabrudzenia i wilgoć z płytki
*neutralizuje PH
*odtłuszcza
*zwiększa przyczepność stylizacji
*nadaje super połysku
*pojemność:1000 ml 
*cena:29zł 


Moja opinia: Na razie jestem w trakcie testowania,ciekawa jestem czy zejdą te hybrydy tak jak obiecuje to producent.Jak wam się podoba takie połączenie kolorów? Jakie są wasze przemyślenia co do lakierów hybrydowych Victoria Vynn? .Piszcie w komentarzach.Na sam koniec postu łapcie moje zdjęcie paznokci.Jestem początkująca jeśli chodzi o samodzielną hybrydę,dopiero drugi raz robiłam ją na swoich paznokciach.Muszę popracować,by nie wyjeżdżać na skórki.Przedłużałam na formie, hardi (semilac). Na dzisiaj to tyle,widzimy się w następnym poście.Buźka!
   
 


You May Also Like

21 komentarze

  1. Jestem absolutnie zakochana w tej czerwieni, czerń wygląda równie intrygująco :) a do tego z pewnością są trwałe :) chyba się skuszę.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie : http://wilbepretty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Mają duży wybór kolorów z tej serii :)

      Usuń
  2. Połączenie kolorów jak najbardziej mi się podoba, właśnie też zdałam sobie sprawę, że kończy się mój czerwony lakier i za jakimś nowym muszę się rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam lakierów z tej firmy ;) Ja odpoczywam od hybryd ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten czerwony kolor jest mega ;D
    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorki i widać, że dobra firma.
    Pozdrawiam i zapraszam http://paulabiliniewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Obserwuję! :)
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie maluje paznokci, ale kolorki bardzo ładne :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. takiej marki nie próbowałam, czas nadrobić


    http://dressupwithpatt.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorki lakierów bardzo odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No świetne kolorki na paznokciach masz! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo o nich słyszałam. Już niedługo mam w planach ich zakup. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne paznokcie!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory uzywałam tylko Semilac, ale szczerze mówiąc zainteresowałaś mnie nazwą "kremowe". Jestem ciekawa jakby to wyglądało u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej firmy wcześniej nie znałam, a dzięki tobie to się zmieniło. Wspaniały post. Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://ichstyle-izabelachodakiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna czerwień :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatny wpis, zastanawiałam się nad kupnem hybryd z tej firmy. Jak na razie używam semilaca i neonail.
    www.MadameIsia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory są piękne ! :)

    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie piękne kolory! nie miałam nigdy hybryd, ale widziałam u znajomych czy często na zdjęciach i muszę przyznać, że nigdzie nie spotkałam się z tak pięknymi i wyrazistymi kolorami jak tu! są mega :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. O bardzo lane kolory. Sama chętnie kiedyś przetestuje te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń