-5 kosmetyków godnych polecenia o niskich cenach-

by - 06:03

Cześć Słoneczka w nowym i ostatnim miesiącu tego roku.Jak widać,zmieniłam nieco wygląd mojego bloga i myślę,że na jakiś czas zostanę przy tym wyglądzie.Mam nadzieję,że wypoczęci rozpoczęliście kolejny tydzień.Święta Bożego Narodzenia  zbliżają się wielkimi krokami,chociaż robi się coraz zimniej,panująca świąteczna atmosfera poprawia humor.Trudno uwierzyć jak ten czas szybko ucieka,a jak Wasze przygotowania do Świąt?. Na dzisiaj przygotowałam dla Was post z 5 kosmetykami,które moim zdaniem są godne polecenia i warte swojej ceny.
Zaczynajmy!  :)




1.GARNIER ESSENTIALS -ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO SKÓRY NORMALNEJ I MIESZANEJ.



Żel ma bardzo wygodne,ładne i estetyczne opakowanie.Posiada on pompkę,która ułatwia aplikację,jedna pompka wystarcza do umycia twarzy.Dodatkowo buteleczka jest przezroczysta,więc możemy kontrolować ile produktu nam jeszcze zostało, mimo codziennego stosowania starcza na bardzo długo.Konsystencja żelu jest przezroczysta, gęsta,choć delikatnie wodnista,dobrze się pieni,nie spływa z dłoni i twarzy.Ma on wyjątkowo przyjemny,świeży,delikatny,winogronowy zapach.Po jego użyciu,moja cera jest bardzo świeża,nie czuję konieczności poprawiania płynem micelarnym.Po użyciu,skóra nie jest ściągnięta,ani napięta.Bardzo dobrze redukuje przetłuszczenie się strefy T i przy tym nie podrażnia ani nie wysusza skóry na policzkach.Nie zapycha,łatwo go spłukać z twarzy,nie pozostawia nieprzyjemnego filmu.Cena tego produktu to 12 zł,więc nie jest wcale wygórowana.Jest to mój najlepszy żel oczyszczający jaki kiedykolwiek miałam.Odkąd go stosuję,zauważyłam,że pojedyncze wypryski,które mnie zaskakiwały zdarzają się rzadziej i szybciej ustępują.Uważam,że jest to dobry produkt do codziennej pielęgnacji twarzy i z czystym sumieniem mogę go polecić osobom,które posiadają skórę mieszaną.



2.NATURIA BODY-PIELĘGNUJĄCY BALSAM DO CIAŁA Z ZIELONĄ HERBATĄ


Produkt ten otrzymujemy w solidnej butli o fajnym kształcie,dobrze leży w dłoni.Klapkę balsamu otwiera i zamyka się bardzo łatwo.Ma przyjemną szatę graficzną,jest miła dla oka,kojarzy się ze świeżością.Konsystencja balsamu jest koloru białego,nie jest wodnista ani gęsta,jest w sam raz.Bardzo podoba mi się zapach tego produktu,jest taki świeżo-orzeźwiający,dobrze czuć zieloną herbatę.W żaden sposób nie jest drażniący.Balsam genialnie radzi sobie z nawilżeniem skóry,pozostawia ją idealnie miękką i gładką w dotyku.Nie uczula,nie powoduje alergii.Używając go systematycznie,możemy odczuć naprawdę sporą różnicę na plus.Produkt dobrze się rozsmarowuje,dobrze się wchłania,nie pozostawia białych smug oraz lepkiej warstwy.Śmiało po kilku minutach aplikacji możemy nałożyć spodnie czy piżamę.Kupiłam go za 10 złotych.Polecam dla miłośniczek świeżych zapachów.



3.ZIAJA-KREM DO RĄK Z PROTEINAMI JEDWABIU I PROWITAMINĄ B5


Ten krem kupiłam z racji bardzo przesuszonej skóry dłoni.Opakowanie jak najbardziej mi się podoba,jest takie delikatne,subtelne.Wygodna tuba pozwala wycisnąć odpowiednią ilość kremu,oraz zużyć go do końca.Jedynie co bym zmieniła w nim to zakrętkę,lepiej jakby było zamknięcie na zatrzask.Jest bardzo wydajny,wystarczy niewielka kropla,żeby rozprowadzić go na całe dłonie i starcza na bardzo długo.Konsystencja tego kremu jest lekka,ma barwę białą.Zapach jest bardzo delikatny przyjemny,nie duszący,długo się utrzymuje.Błyskawicznie się wchłania,co jest ogromnym plusem tego kremu,ponieważ po krótkiej chwili możemy powrócić do wykonywania swoich czynności.Tuż po aplikacji produktu,skóra staje się gładka,miękka i nawilżona,nie pozostawia tłustej powłoki.Jak dla mnie jest to idealny krem do stosowania w ciągu dnia,kiedy nasze dłonie potrzebują nawilżenia.Bardzo niska cena jak na taką pojemność,kosztował koło 5 zł.Ma wszystko to, czego szukam w kremie do rąk. 



4.KALLOS-BALSAM DO PROSTOWANIA STRAIGHTENING CONDITIONER 300ML


Dawniej nie używałam żadnych kosmetyków ochronnych na moje włosy.Wydawało mi się to zbędne.Teraz widzę dużą różnice,bo od jakichś dwóch lat używam kosmetyków chroniących przed wysoką temperaturą.Ten balsam kupiłam do przetestowania i powiem Wam ,że jak za taką cenę to jest mega dobry.Dałam za niego koło 7 zł.Produkt posiada składniki odżywcze,antystatyczne i ochronne.Dzięki tym składnikom włosy opierają się wilgoci,łatwiej się układają i pozostają jedwabiście gładkie na dłuższy czas.Opakowanie jak najbardziej mi się podoba,jest poręczne,łatwo się wyciska aplikację,jest wydajny.Balsam ten lekko prostuje włosy i pielęgnuje je.Moje włosy są naprawdę miękkie i nie mam problemów z rozczesywaniem ich.Zapach jest przyjemny,konsystencja jest bardziej rzadka.Można go użyć na suche włosy jak i na mokre.Ja aplikuję go na mokre włosy,trzymam 6 minut,po czym spłukuję.Polecam ten produkt tym co często używają prostownicy,lub innych gadżetów.



5.OGÓRKOWE MLECZKO DO DEMAKIJAŻU -ZIAJA


Ostatnim,godnym polecenia kosmetykiem jest mleczko do demakijażu firmy Ziaja.Próbuję sobie od czasu do czasu innych,ale ten jest moim ulubionym i zawsze do niego wracam.Kosmetyki firmy Ziaja to zawsze dobra jakość za niewielkie pieniądze.Za to mleczko zapłaciłam nie całe 7 złotych.Ma poręczną buteleczkę.Jego zapach jest przyjemny,ogórkowa woń przypomina zapach lata.Jest niezwykle wydajne,nie trzeba go dużo nakładać na wacik,aby zmyć makijaż.Konsystencja jest bardzo delikatna i lekka,co nie przetłuszcza skóry,zmywa wszystkie pozostałości makijażu,delikatnie nawilża skórę.Kosmetyk nie powoduje podrażnień czy zaczerwienień.Mleczko jest przykładem tego, że na dobry kosmetyk nie zawsze trzeba wydać majątek.Polecam, bo warto za taką przystępną cenę!

Używałyście wymienionych przeze mnie kosmetyków? Co o nich myślicie?. Jaka jest wasza lista kosmetyków godnych polecenia?Piszcie w komentarzach :). Do zobaczenia w następnym poście! 

You May Also Like

22 komentarze

  1. Ziaja ogólnie ma dużo dobrych kosmetyków w niewielkiej cenie, mnie szczególnie zachwyciła swoją linią kokosową, która pachnie absolutnie fantastycznie. :)
    ten pierwszy kosmetyk miałam, ale moja cera się z nim nie polubiła. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo nie próbowałam jeszcze wersji kokosowej! ale z chęcią przetestuje jak tylko będę w Polsce! Również pozdrawiam 😘

      Usuń
  2. Miałam krem do rąk Ziaja i bardzo mi pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same fajne rzeczy! pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty Garniera. Jakoś nigdy jednak nie miałam okazji wypróbować kosmetyków firmy Ziaja, zdecydowanie będę musiała się skusić. ;)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio bardzo polubiłam produkty z Garniera :)
      Warto wypróbować kosmetyki z ziaji,nie są to drogie produkty :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ziaji używamy od dłuższego czasu, a ten krem do rąk też bardzo polecamy! :D Produkty z Garniera też u nas w kosmetyczne się znajdują :) Super wpis! Taki pomocny ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten balsam z herbata i był świetny !
    Bardzo przydatny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zainteresowana tym produktem z garniera :) Muszę przetestować :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten balsam z Joanny, polubiłam go za zapach i nawilżenie.Stosowałam równiež balsam z Joanny o zapachu bzu- super nawilżał i ślicznie pachniał bzem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam http://czaja.robi.to/

    OdpowiedzUsuń
  10. Robisz przepiękne zdjęcia!! Co do produktów z któryś na pewno skorzystam, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe produkty. Miałam to mleczko z ziaji i bardzo dobrze mi się sprawdzilo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja ma świetne kosmetyki.
    Ja najbardziej lubię serie z liscmi manuka!
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/christmaschristmaschristmas-zima-201617.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście próbowałam jak narazie mleczko do demakijażu z ziaji i bardzo je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam tego ogórkowego mleczka do demakijażu, ale mam inne z Ziaji i świetnie się sprawdza, wiec pewnie jak je skończę, to sięgnę po te ogórkowe :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam kosmetyki z garniera,oprócz żelu mam również płyn micelarny, który również polecam :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. what a great post! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli chodzi o Ziaję- mam z tą marką w większości bardzo pozytywne doświadczenia :) kosmetyki nie robią krzywdy, są skuteczne i przy tym na prawdę tanie :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba tylko krem do rąk Ziaji mnie tu ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  19. produkty z ziaji mnie interesują najbardziej ;d a wyglad bloga bardzo ładny i przejrzysty ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń