-Wiosenny detoks organizmu z Hello Slim-

by - 08:31

Hej Kochani!
Jak się czujecie?Czy Wy też cieszycie się z pięknej pogody tak jak ja?.Mnie na sam początek wiosny dopadło choróbsko.Moje samopoczucie nie jest zbyt dobre,co prawda jest lepiej jak w czwartek.Odnoszę wrażenie,że im więcej leżę w łóżku,tym słabiej się czuję,też tak macie?. Dlatego nie odmawiam sobie spacerów,tym bardziej,że pogoda na ten tydzień zachęca do spędzania czasu na dworze.Mimo choroby,postanowiłam napisać dla Was post :)

W ramach współpracy z firmą Hello Slim,otrzymałam zestaw naturalnych herbatek.Zanim napiszę Wam na czym polega cała kuracja,chciałabym,abyście się dowiedzieli dlaczego warto oczyścić swój organizm z toksyn.Wiosna to dobry pomysł na pozbycie się z organizmu wszelkich toksyn i zanieczyszczeń,które powodują wiele dolegliwości.Zazwyczaj na przełomie marca i kwietnia odczuwamy tak zwane przesilenie wiosenne:brak energii,złe samopoczucie,bóle głowy,bezsenność,
wzmożony apetyt lub na odwrót.Oczyszczenie jest świetnym sposobem,aby poczuć się dobrze i poprawić nieco swój wygląd zewnętrzny.Warto więc od czasu do czasu oczyścić swój organizm z gromadzących się toksyn.

Hello Slim- to herbatki,które posiadają wiele naturalnych składników. Mają one przyśpieszyć trawienie i oczyścić nasz organizm,oraz w sposób naturalny, bezpieczny i przyjemny wspomóc odchudzanie.Teatox to zestaw dwóch opakowań herbat,pozwalające przeprowadzić 30-dniowy detoks w 2-stopniowym programie, gdyż jedno opakowanie herbat przeznaczone jest do stosowania rano, natomiast drugie – wieczorem.Skrywają w sobie detoksykującą moc.Zastosowane w herbatach składniki są w 100 procentach naturalne.Każda z nich jest inna i została stworzona na bazie innych składników.Przyjrzyjmy się im bliżej.


Hello Slim Good Morning- pozwoli Ci ograniczyć apetyt, nabrać energii na cały dzień, przyspieszyć tempo metabolizmu oraz zmniejszyć skutki zmęczenia organizmu – zarówno fizycznego jak i psychicznego.Główne składniki herbatki na dzień to :

*guarana- łagodzi stany zmęczenia fizycznego i psychicznego,
*yerba mate- zmniejsza apetyt,oraz pobudza do działania,
*liście eukaliptusa- wspomagają metabolizm glukozy,
*zielona herbata-pomaga spalić kalorie,
*dzika róża-wpływa pozytywnie na trawienie.

Zawiera ona również:
korzeń cykorii,owoc czarnego bzu,hibiskus,jabłko,aronia,aromat ananasowy,kwas cytrynowy,
mięta,zagęszczony sok z ananasa,skórka pomarańczy,oraz cytryny.


Hello Slim Good Night-wspomoże oczyszczenie organizmu z toksyn,pozwoli Ci się uspokoić i wyciszyć.Poprawi trawienie,oraz wyeliminuje przykre wzdęcia.Główne składniki herbatki na noc to: 

*mięta-wspomaga proces trawienia,oraz pomaga w odprężeniu organizmu,
* skórka pomarańczowa-relaksuje i zapewnia spokojny sen,
*trawa cytrynowa-pozytywnie wpływa na cerę i działa antybakteryjnie,
*hibiskus-oczyszcza organizm,
*korzeń imbiru-oczyszcza z toksyn,przeciwdziała wzdęciom

Zawiera również:
jabłko,korzeń lukrecji,liść jeżyny słodkiej,cytrynowy i limonkowy aromat,kwas cytrynowy,korzeń cykorii,dzika róża,skórka cytryny i pomarańczy.

Do herbatek,jest dołączony również kubek z napisem "hello slim". Produkty są zapakowane w przyjemnym dla oka pudełeczku i sprawiają wrażenie wysokiej jakości.Już po otwarciu herbat,wydobywa się piękny zapach.Ja swoją kurację zaczynam od 1 kwietnia.

A jak Wy jesteście nastawieni do tego typu produktów? Dajcie koniecznie znać w komentarzu :)



You May Also Like

10 komentarze

  1. Swietny , zachecajacy post :) chyba soobie kupię :) ja najczęściej pozbywam się toksyn jak zrobię porządny trening na siłowni i wraz z potem opuszczają moje ciało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Ciekawa Twojej opnii po całej kuracji 😊 mam nadzieję że napiszesz o tym na blogu 😊 pozdrawiam
    www.fashionbycasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też niestety dopadło choróbsko..
    Co do tego leżenia, mam tak samo.
    Zaciekawiłaś mnie tymi herbatkami. :)
    Obserwuję.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde super się prezentuje! :) Lubimy takie cuda ^^ Ah...na zimniejsze wieczory będą idealne! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe, ja mam ochotę zrobić sobie 3dniowy detoks sokami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna recenzja i piękne zdjęcia <3 Jedyne czego mi tu brakuje to cena herbatek ;)
    Ja w zasadzie nie skupiam się jakoś bardzo na oczyszczaniu organizmu (tak wiem, to bład - ale mam zamiar zacząć ;))... Jedyne co, to zaczęłam trochę ćwiczyć i pić więcej wody niż zwykle, bo mam z tym lekki problem :/ :)
    Zdrówka życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Вашата статия е много полезно за нуждаещите се. Благодаря ви много.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing post! :)
    I following you :)

    Look at my blog : cleopatrassecret.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki kubek <3Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaciekawiły mnie te herbatki :) Raczej nie oczyszczam mojego organizmu, ale chyba warto zacząć.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń