-Korektor i podkład "Bourjois Healthy Mix"- Nowa Formuła! -

by - 04:10

   Cześć Wszystkim! 
W dzisiejszym poście podzielę się z Wami opinią o rozświetlającym podkładzie i korektorze Healthy Mix z Bourjois.Nigdy nie używałam podkładu z tej firmy.Moim obecnym,najlepszym i nie zastąpionym jest podkład marki Rimmel,o którym wspomniałam kiedyś w jednym z moich postów.Chciałam sprawdzić,czegoś nowego i w moje ręce trafiła nowa formuła Healthy Mix.Ciężko było dostać te produkty na francuskich sklepach online,tym bardziej na oficjalnej stronie Bourjois.Wszystkie jasne odcienie,schodziły jak świeże bułeczki.
Zacznę może od podkładu.


CO ZAPEWNIA PRODUCENT?
Nowa formuła wzbogacona jest w witaminy takie jak C i E,oraz B5.Podkład nawilża skórę i chroni ją od czynników zewnętrznych.Dodatkowo sprawia,że skóra naszej twarzy jest promienna i wygląda zdrowo.Delikatna i kremowa formuła podkładu,subtelnie integruje się ze skórą,dzięki temu efekt makijażu jest bardzo naturalny.Podkład nadaje się do każdego typu skóry.Oferuje jednorodny makijaż i pół-matowe wykończenie,które zapewnia cerze świeży,naturalny wygląd.Owocowy,wspaniały zapach podkładu,stanowi koktajl z owoców,następnie bukiet kwiatów i na końcu białe piżmo,oraz szlachetne drzewa.Kompozycja ta tworzy delikatną aurę,która pozostawia na skórze trwały,piękny zapach.


Podkład zawiera wyciąg z moreli,melonów,jabłek oraz imbiru

Morela-dodaje blasku
Melon-działa nawilżająco 
Jabłko-antyutleniacz
Imbir-działa odświeżająco
                                                       

MOJA OPINIA
Podkład rozświetlający jest o pojemności 30 ml i zamknięty jest w szklanej buteleczce.Ogromnym plusem jest pompka,która się nie zacina i pozwala na dozowanie takiej ilości produktu,jaką potrzebujemy.Konsystencja podkładu jest rzadka i spływa z dłoni,więc nie mamy do czynienia z ciężkim produktem.Healthy Mix jest lekki,po jego nałożeniu nie czuję ciężkości na twarzy.Podkład aplikuje się łatwo i przyjemnie,nie tworzy smug,plam i rozkłada się równomiernie na skórze.Miałam mały dylemat co do wybrania koloru.Odcień jaki posiadam to 52 Vanille,niestety po jakimś czasie ciemnieje,więc tutaj daję minus.Nie posiada on różowych tonów,jest to po prostu ładny beżowy kolor z domieszką żółci.Na mojej twarzy utrzymuje się on do 8 godzin,bez uszczerbku.Przy użyciu bazy pod makijaż,którą zobaczycie na filmiku,podkład utrzymuje się dłużej.Na pewno,przy pomocy tego produktu nie przykryjecie większych zaczerwienień,a już tym bardziej większych niedoskonałości.Krycie ma słabe,więc jest on świetny dla osób z prawie idealną cerą.Podkład nie wysusza skóry,dzięki swojej nawilżającej formule.Zapach mi się bardzo podoba,jest świeży i słodki,pachnie jakby owocowo.Jak dla mnie ma on swoje plusy i minusy.Myślę,że fajnie się sprawdzi na lato,gdy troszkę się opalę i skóra będzie ciemniejsza,może wtedy nie będzie się tak odznaczał.
                                                

CO ZAPEWNIA PRODUCENT?
Korektor rozświetla cienie pod oczami,maskuje wszelkie niedoskonałości cery,sprawiając,że twarz wydaje się wypoczęta a makijaż idealny.Korektor zapewnia jedwabiście gładką powierzchnię,dzięki formule wzbogaconej w ekstrakty z owoców (morela i melon) oraz witaminy E,C i B5.Dzięki unikalnemu składowi,kosmetyk nawilża skórę twarzy i chroni ją przed szkodliwymi czynnikami z zewnątrz.  



MOJA OPINIA
Korektor jest zamknięty w prostokątnym,szklanym opakowaniu o pojemności 7.8ml.Dobrze trzyma i układa się go w dłoni.Aplikator kosmetyku jest w formie gąbki,która ułatwia nam pracę.Odcień,który wybrałam to 52 medium.Konsystencja podobnie jak w przypadku podkładu jest lekka,natomiast nie jest już lejąca.Bardzo dobrze się wtapia.Stopień krycia cieni pod oczami określiłabym jako średni.Nieźle się sprawdza w przypadku drobnych (naprawdę niewielkich) niedoskonałości na twarzy.Nie jest to kosmetyk zły, być może sprawdzi się u osób z niewielkimi cieniami pod oczami i bardzo drobnymi niedoskonałościami.

 Jeżeli jesteście ciekawi i chcecie zobaczyć jak te kosmetyki wyglądają na mojej twarzy,zapraszam na krótki tutorial :)

                                         

 Dajcie znać czy również używałyście kiedyś produktów Healthy Mix z Bourjois? Jakie są Wasze myśli na ich temat?

You May Also Like

21 komentarze

  1. Tyle ostatnio czytam o tym podkładzie, że muszę go wypróbować :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Bourjois, od dawna chciałam kupić ten podkład i na pewno kupię kiedy skończy mi się mój :) Prześliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam aktualnie fajnego podkładu, wiec może to jego wyprobuje. Bardzo zachęciło mnie to, że jest lekki ;)
    Pozdrawiam i obserwuje!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam starej wersji, działanie było fajne, ale kolor zdecydowanie za ciemny. Niestety nowa wersja jest jeszcze ciemniejsza i zupełnie odpada :(

    P.S. Obserwuję, pięknie tutaj <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo dobrego słyszałam o korektorze i na pewno kupię by spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale jestem bardzo ciekawa podkładu i na pewno go w najbliższym czasie przetestuję. :) Zamówiłam sobie dzisiaj korektor, ale w tubce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam kosmetyków z Bourjois, bo jakoś nigdy ta firma nie sprostała moim oczekiwaniom, dlatego wybieram inne firmy, które to robią, ale może wypróbuję korektor. Kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :* Ja używam podkładu 123 Perfect i jest super! Tego nie miałam :(

    panikosmetyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze to w sumie tak bardzo sie nie maluje, ale chyba zachęciłaś mnie do użycia tych "przyjaciół" każdej kobiety kiedy to jest jeden z tych gorszych dni i po prostu TRZEBA użyć nie oszukujmy się, Wypróbuje i poinformuje jak to się u mnie sprawdza. Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład nie jest dla mnie, bo potrzebuję większego krycia. Korektor w starej wersji był dla mnie rewelacyjny, teraz nie wiem czy się na niego skuszę, bo jest drogi i mniejszy! :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem czemu tak omijam podkłady Bourjois. Jestem podkładomaniaczką, a NIGDY nie miałam ich fluidu! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. podejrzewam że u mnie mógłby nie dać rady, mam cerę problematyczną i spore niedoskonałości oraz cienie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy. Ale delikatne krycie to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze jego nie używałam, ale może niedługo wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna recenzja i zdjęcia, może się skuszę:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo polubiłam się z tym podkładem,ale właśnie też u mnie ciemnieje też mam numer 52 :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle słyszałam o tym produkcie, że chyba się w końcu skuszę :D Bardzo ładnie się prezentuje ;)
    http://shareyourdreamswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zamiar zakupić ten podkład słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Fluidu nie testowałam, ale uwielbiam bronzer tej marki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie kochana!
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń