-Mój codzienny makijaż-

by - 04:50

Witajcie kochani!

                             W dzisiejszym poście pokażę Wam,jak wygląda mój codzienny makijaż.



Po nawilżeniu twarzy przechodzę do następnego etapu,którym jest nałożenie podkładu gąbeczką,oraz sypkiego pudru pędzlem.Moim ulubionym podkładem jest  Rimmel Lasting Finish 25h Fundation (nr 100 Ivory).Podkład ten dobrze dopasowuje się do twarzy,daje mocne krycie,ładnie się rozprowadza.Puder też mam z tej firmy, pozostawia na mojej twarzy naturalny efekt matowej i jedwabiście gładkiej skóry.

 Kolejny krok to brwi ,rozczesuję je i nadaje lekkiego koloru korektorem do brwi Eveline art scenic,następnie wypełniam cieniem Essence Stylist Set.




 Powieki maluję cieniem marki Manhattan Brownie Break 95R.Jaśniejszym cieniem podkreślam wewnętrzną część powieki, następnie ciemniejszym cieniem zaznaczam zewnętrzne kąciki oka,oraz delikatnie obrysowuję dolną linię wodną.

 Następnie robię kreskę eyelinerem oraz rzęsy maluję tuszem Maxfactor False Lash Effect,jest to mój ulubieniec 2016. 

Ostatnim krokiem jest nałożenie różu firmy (M.A.C)oraz szminki Rimmel 070 Airy Fairy



 Mój makijaż jest gotowy!

Jak wam się podoba?
A Wy jakich produktów używacie do swojego makijażu ? :)



 

You May Also Like

31 komentarze

  1. Nie sądziłam, że uzyskasz tak ładny efekt, naprawdę fajny makijaż. Szczerze mówiąc gdy tu zaglądałam spodziewałam się czegoś słabego w niskiej jakości, jednak pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Dobrze zrobione zdjęcia, krótki opis, który przyjemnie się czyta. I co do ciebie, jesteś naprawdę śliczna :).
    Pozdrawiam i życzę pomysłów na następne wpisy,
    Red apple
    http://study-can-be-sexy.blogspot.com/
    http://letters-to-venus.blogspot.com/

    PS Gdybyś mogła dodać możliwość obserwowania przez blogspot zaobserwowałabym, bo zapowiada się interesująco, widać to, jak bardzo się starasz i jesteś pełna profesjonalizmu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :)
      Oczywiście zaobserwowałam :)

      Usuń
  2. fajnie u Cb :) oczywiście tez obserwuje :)
    kolczyk w nosie <3 tez mam !! <3

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje oczy są amazing ❤
    Zakochalam się !! ^^
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny naturalny makijaż :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawia mnie jak by ten podklad dzialal z tlusta cera? Bo na twojej twarzy na prawde wyglada super, a ja caly czas jestem w poszukiwaniu odpowiedniego podkladu! :(

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam cerę mieszana,wiec okolice nosa i policzków mam tłuste ,ale podkład pasuje :) zawsze można spróbować :) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo ladni makijaż- taki dziewczęcy, świeży delikatny, nie żadna tapeta, jak większość dziewczyn :P
    Oczy mi się podobają :)
    Tez muszę się nauczyć nakladać podklad taką gąbeczką :) hehe

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, delikatny makijaż, bardzo mi się podoba :D
    WRACAM PO PRZERWIE DO BLOGOWANIA:
    ZAPRASZAM na bloga-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski makijaż, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makijaż. Bardzo delikatny wprost cudowny :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. kurde! jakie ty masz piękne oczy ;) i super makijaż. pozdrawiam ;)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny,naturalny i delikatny makijaż. Nie jest przesadzone, to co ma byc zakryte jest zakryte a co ma byc wyeksponowane jest wyeksponowane. Efekt końcowy WOW!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś śliczna, makijaż też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! Efekt końcowy zachwyca! Gdybym ja umiała się tak malować.... :) Zazdro!
    Ściskam gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż i świetny blog :) zaobserwowałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz prześliczne oczy a ten makijaż idealnie podkreśla twoją urodę. Chyba poczytam co nieco na temat tych cieni z Manhattanu... 😉
    Życzę wytrwałości w blogowaniu bo jesteś do tego stworzona 😚
    Btw jakim aparatem robiłaś zdjęcia? Bo wyszły przegenialne👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa,dają mi dużo motywacji do dalszego blogowania :3
      Mam lustrzankę Nikon D5100 obiektyw 50mm 1.8 G

      Usuń
  16. Bardzo ładnie wszystko wygląda. Podoba mi się ;)
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatny. Taki właśnie powinien być makijaż. Bardzo mi się podoba, nie ma przesady jak u niektórych kobiet. Zapraszam do mnie http://nicestronggirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń