-Recenzja Produktów Eos-

by - 09:27



Cześć Kochani jak wam mija dzisiejszy dzień?
W Saarbrucken słoneczko cały dzień miło grzeje,czuć wiosnę.Zobaczymy co przyniesie kolejny tydzień.W dzisiejszym poście opiszę wam krótko znane balsamy do ust,oraz kremy do rąk firmyEOS.
Wiele Vlogerek jak i blogerek chwaliło sobie te produkty.Postanowiłam ich przetestować i zrecenzować.Zapraszam na post!


Zacznę od balsamów do ust :)

1. Strawberry Sorbet-truskawkowy sorbet 


2.Lemon Drop- orzeźwiająca cytryna,wzbogacona o filtr SPF15,który chroni przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.


3.Summer fruit- o zapachu słodkich truskawek,brzoskwini i soczystych jagód.


4.Sweet mint- słodka mięta 


5.Pomegranate Raspberry- o smaku malin i granatu 

Balsamy do ust EOS zawierają 95% składników organicznych,są w 100% naturalne,zawierają 100% naturalnego aromatu.
Moja opinia:
Zakochałam się w tych balsamach.Bardzo lubię naturalne kosmetyki,te spełniają moje oczekiwania.Wygładzają i nawilżają usta,pozostawiając delikatny połysk,nie lepią się.Wszystkie balsamy pachną i smakują słodko.Moimi ulubionymi są 2 smaki.Pierwszy-Strawberry Sorbet a drugi Pomegranate Raspberry.
Czas na kremy do rąk EOS.
Do wyboru są trzy wersje zapachowe,niestety nie nabyłam w żadnym sklepie kosmetycznym.Opiszę wam tylko dwa.
1.Eos Hand Lotion Cucumber-Jego zapach jest świeży,ogórkowy,orzeźwiający 
2.Eos Hand Lotion Berry Blossom-Jest o zapachu jagód,jego zapach jest słodki.
Mój zdecydowany faworyt to Eos Hand Lotion Cucumber.
Kremy te składają się z naturalnych składników masła shea,ekstraktów z owsa,aloesu.
Łatwo się wchłaniają.Nie zawierają parabenów.

DZIĘKUJĘ ZA OBEJRZENIE I ZAPRASZAM NA NOWE POSTY :)
Waszymi ulubieńcami są jakie produkty Eos ?

You May Also Like

20 komentarze

  1. Wiele słyszałam o produktach z tej firmy ale jeszcze żadnego z nich nie testowałam :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze sprawdzić te produkty. Świetny blog zostaje tu na dłużej pozdrawiam :)

    http://wiktorialenik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE CUDA, TYLE SIĘ O NICH NASŁUCHAŁAM. NIGDY NIE MIAŁAM NIC Z EOS, ALE TE BALSAMY DO UST CIAGLE MNIE CIĄGNĄ DO SIEBIE. jEDNAK SŁYSZAŁAM CZASEM, ŻE NIE WARTE SĄ CENY, BO KUPI SIĘ TANSZY ZAMIENNIK ICH...

    OBSERWUJE, BO LUBIĘ BLOGI KOSMETYCZNE!
    ZAPRASZAM DO MNIE MAM NADZIEJE ZE TOBIE ROWNIEŻ SIĘ U MNIE SPODOBA!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę że tyle masz:)
    Zainteresowana obserwacja ? Zacznij i daj znać :*
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle razy myślałam, żeby je zamówić i wypróbować, ale jakoś mi tak schodzi;) zazdro, że masz tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak do tej pory słyszę same pozytywne opinie na temat tych produktów także chyba się skuszę i kupię ten balsam do ust :)
    Buziaki :*
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwykle nie wchodzę na recenzje kosmetyków, zwłaszcza tych, które są tak znane, że wiem o nich dużo, nawet nie chcąc mieć tego w głowie.
    Tak, po raz kolejny muszę zaznaczyć, żebyś nie wzięła mnie za hejtera, a raczej osobę, która postanowiła poświęcić trochę czasu na to, żeby ten komentarz Ci wysmarować, bowiem do najkrótszych nie należy.
    Chaos panuje w tej recenzji, tu zdjęcie, tu tekst, znowu zdjęcie, później jedno zdanie z nazwą, dwa wielkie zdjęcia i jedziemy tak niemal do końca. Mało to czytelne, na Twoim miejscu (to tylko sugestia!), zrobiłabym każdemu "jajeczku" cztery zdjęcia i połączyła je w jedno. Tym sposobem pokażesz to, co chcesz, ale nie rozciągniesz posta tak, że zanim znajdzie się Twoją opinię, to czytelnika zdąży coś już trafić. Twoja opinia jest bardzo ogólna, a może któryś zapach balsamu jest Twoim ulubionym? A może któryś podoba Ci się najmniej? Napisz o tym! Powiedz, który podoba Ci się najbardziej, dlaczego właśnie on. Niby recenzja, ale najbardziej skupiłaś się na zdjęciach, a nie o to w tym chodzi. Niby napisałaś, że lubisz jakieś dwa zapachy, ale dlaczego? Dlaczego nie te pozostałe? Jak jest z trwałością opakowań? O kremach już zupełnie nic nie wiem, poza tym, że są kremami i nie mają parabenów i jak pachną. Można naprawdę o nich sporo napisać, też zrobić cztery zdjęcia, dwa opakowania zamkniętego, jedno z otwartym, a jedno z odrobiną kremu na ręku, żeby czytelnik wiedział mniej więcej, jaką ma konsystencję, kolor, fakturę etc.
    Nie chcę się przechwalać, ale ostatnio jedna z moich recenzji pudru się sprawdziła, możesz zajrzeć, zobaczyć, może zainspiruje Cię to, by piąć się w górę.
    PS. Unikasz polskich znaków i przecinków, te pierwsze znikają tam, gdzie nie powinny, a tych drugich niekiedy nie ma, mimo, że są koniecznością. Popracuj nad tym, dla normalnego czytelnika, który nie przychodzi tutaj zostawić jednozdaniowego komentarza i linku do swojego bloga, takie rzeczy są istotne.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moje posty i mogę pisać jak mi się podoba.Jeżeli Ci się nie spodobał to nie oglądaj:)Napisałam wyraźnie "opiszę wam krótko",więc to jest jasne,że nie będę rozpisywać każdego balsamu na pół strony,ponieważ nie ma nawet co pisać.Jeżeli napisałam "jest o smaku malin i granatu" to taki właśnie ma zapach i smak. Nikt nie jest idealny..jedni potrafią pisać a inni robić zdjecia,bo to też jest ważne. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem. Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Piękne! Kto mi poleci najlepszy EOS? :) Bo właśnie chciałabym zakupić ten produkt tylko nie jestem pewna który był by najlepszy! dał by ktoś jakąś porade? :) Na początku podoba mi się pierwszy truskawkowy sorbet nie wiem czy on jest dobry więc prosiłabym o odpowiedź! co do postu jest cudowny przydał mi się i dowiedziałam się troche o EOS :) Na pewno jakiś kupie pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poleciłabym Ci Strawberry Sorbet,jego zapach jest taki jak guma "mamba" truskawkowa,bardzo słodki,przyjemny zapach :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Mialam eosa i jak dla mnie wcale wielkiego szału nie ma dupy nie urywa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Eos dla mnie jak najbardziej na plus, tylko moim zdaniem najlepiej nikomu nie pożyczać, ze względu na to, że szybko przenosi bakterię z ust na usta i może się pojawić opryszczka. :) Jeśli masz chwilkę wolnego czasu to zapraszam na nowy post- sandyxeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Summer Fruit posiadam, jestem bardzo zadowolona :) Ale szału nie ma wielkiego.

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świtny blog mega posty do tego sympatyczna blogerka świetne brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie miałam eos, ale kiedyś bardzo je chciałam. W ostatnim czasie słyszałam dużo negatywnych opinii na ich temat. Aktualnie bardzo lubię baby lips i przy nich się trzymam.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham eosy :) mam summer fruit (najlepszy) i jeżynę. Kremu natomiast nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są idealne do torebki, tam zawsze się znajdą ;)

    OdpowiedzUsuń