-Recenzja Szamponu i Odżywki-

by - 07:37


Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z recenzją szamponu i odżywki do włosów,a mianowicie Keratin Oil,są to najnowsze produkty z marki Ogx.Używam ich dopiero niecałe dwa tygodnie.Więc przejdę do opisu.




OPAKOWANIE:
Buteleczki są wykonane z mocnego plastiku.Ciężko się wyciska.Standardowa pojemność to 385ml.
Wygląd jest jak najbardziej na PLUS.

KOLOR I KONSYSTENCJA:
Szampon ma żółte zabarwienie a konsystencja "glutowata" co nie jest fajne w dotyku.Odżywka ma bardziej taki kremowy kolor a konsystencja jej jest normalna.

ZAPACH:
Mi się bardzo podobają zapachy tych produktów,są takie słodkie,przyjemne.Zapach i świeżość utrzymuje się długo na włosach, dlatego kolejny PLUS 

 OPINIA PRODUCENTA:
Szampon wraz z odżywką został stworzony z myślą o ochronie włosów łamliwych,kruchych z rozdwojonymi końcówkami.Zamknięte w nim połączenie keratyny i oleju arganowego nasycają włosy pasmo po paśmie,przywracając siłę oraz zdrowy blask.

SKŁADNIKI:
*Proteiny keratyny
*Olej arganowy

Water (Aqua), Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, PPG-2 Hydroxyethyl Coco/ Isostearamide, Sodium Cocoyl Isethionate, Hydrolyzed Keratin, Argania Spinosa (Argan) Kernel Oil, Dimethicone, Amodimethicone, Sodium Chloride, Glycol Stearate, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Cocamidopropyl Betaine, Cetrimonium Chloride, Polyquaternium-6, Polyquaternium-10, Laureth-4, Laureth-23, Trideceth-12, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Tetrasodium EDTA, Fragrance (Parfum), Yellow 5 (CI 19140), Yellow 6 (CI 15985), Blue 1 (CI 42090).

 MOJA OPINIA:
 Oprócz tej konsystencji szamponu tak naprawdę nie mogę się zbytnio do niczego doczepić.
Zacznę więc od niego.Moje włosy po tym szamponie pięknie pachną,łatwo się rozczesują nawet jak nie używam odżywki.Bardzo dobrze się pieni,wystarczy niewielka ilość aby uzyskac pianę.Włosy po umyciu czuć było,że są świeże i nie są obciążone.Więc jak najbardziej na PLUS.

Odżywka okazała się miłym zaskoczeniem.Zapach ma taki piękny jak szampon,może nawet lepszy.
Dzięki swej idealnej konsystencji nie spływa z włosów.Po zastosowaniu jej włosy moje były bardzo gładkie i lekkie jak piórko,lśniące,nie miałam problemu z rozczesaniem.Odżywka nie obciąża włosów.Jestem bardzo z niej zadowolona. Wielki PLUS dla niej ! :)
To tyle na dzisiaj :)
Wyrażajcie swoje opinie w komentarzach.
Do zobaczenia w kolejnym poście :) 


You May Also Like

39 komentarze

  1. Nigdy nie spotkałam się z tym szamponem , kiedyś postaram się go zakupić,
    Zapraszam!
    Photographyislikedrug.blogspot.com
    Ja obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie spotkałam się z tym szamponem , kiedyś postaram się go zakupić,
    Zapraszam!
    Photographyislikedrug.blogspot.com
    Ja obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do kupienia nie pożałujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz :)
    Jeszczę nie widziałam tego szampony
    zapraszam do mnie http://iwsoonbloguje.blogspot.com/
    + obserwuje licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ich kokosowa serie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam tego szamponu, ale chyba czas to zmienić! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zaciekawiłaś mnie tymi produktami :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tych produktach, a przyznam że ostatnio moje włosy są w słabej kondycji. Myślę że spróbuję dzięki tobie :) Pozdrawiam ! Obserwuję ;) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko ładnie, estetycznie opisane za co duży plus.Zdjecia też ładne.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie www.sebawear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o żadnym z tych produktów, niestety, bo z Twojej opinii są to perełki. Jestem posiadaczką łamliwych włosów, z tendencją do rozdwajania końcówek. Przetestowałam już chyba kilkadziesiąt szamponów i żaden na dłuższą metę się nie sprawdził. Może tym razem się uda? Spróbuję i już idę poszukać tych produktów!
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Mój blog-klik!☼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci ze te produkty są warte swojej ceny ;) Dziękuje i juz odwiedzam ;)

      Usuń
  11. Świetne posty, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie spotkałam się z tym szamponem ;))
    Świetnie napisana recenzja :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Zapraszam też do mnie http://wszystko-zaczyna-sie-od-nowa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie slyszalam o tej lini kosmetykow do włosów. Osratnio moje wlosy sa suche i lamliwe. W sumie jak co roku o tej porze. Zimno na dworze czapki szale wlosy tego nie znoszą. Mysle ze wypróbuję mam nadzieje że wlosy nie beda sie puszyc.
    Pozdrawiam:) i zapraszam do mnie www.smaczniezdrowoblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie slyszalam o tej lini kosmetykow do włosów. Osratnio moje wlosy sa suche i lamliwe. W sumie jak co roku o tej porze. Zimno na dworze czapki szale wlosy tego nie znoszą. Mysle ze wypróbuję mam nadzieje że wlosy nie beda sie puszyc.
    Pozdrawiam:) i zapraszam do mnie www.smaczniezdrowoblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. kusi mnie ta firma od dawna, jednak cena odstrasza.. Muszę kiedyś poswiecic mój portfel haha :)
    obserwuję: www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic tej marki - kusi mnie w końcu coś wypróbować :) A moje włosy lubią keratynę więc ta seria mogłaby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam te produkty w Hebe. Nigdy ich nie kupowałam ,ponieważ są dosyć drogie.Szampon mocno się pieni ?
    Zapraszam na na nowy wpis :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/ksylitol.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, szampon sie pieni wystarczy mała ilość :)
      Aktualnie mieszkam w Niemczech więc tu te produkty są znacznie tańsze :) ale warte są tej ceny :)

      Usuń
  19. Widziałam te duety na półce sklepowej. Jeszcze im nie uległam...ale myślę, że to kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. powiem szczerze ze bardzo ciekawe produkty
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pierwsze słyszę o tej marce, ale pewnie wypróbuję :D
    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super recenzja, napewno wypróbuję. Zdjęcia są cudowne. Pozdrawiam i zostaję na dłużej.


    michalinaslife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno wypróbuję ;)
    Zapraszam do mnie: http://nieogarniaam.blogspot.com/ ^^
    Pozdrawiam! *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej :) Szczerze nigdy nie testowałam tego szamponu,ale dzięki Tobie nabrałam chęci na zakup ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muso mieć cudowny zapach, ciekawy szampon :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam zawsze problem z nowościami jeśli chodzi o szampony. Zawsze wracam do HS. Więc wolę nawet go nie testować.
    ps. Buteleczkę ma słodką:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kusisz :D
    Ceny firmy jednak troszkę odstraszają
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs który sama organizuję :)

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, przyznam że bardzo ciekawie recenzujesz i może sama go wypróbuje, cieszę się, ze tutaj trafiłam :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz widzę ten szampon ale myślę że kupię go i wypróbuję.
    Obserwuję, buźka.

    http://dagiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obecnie używam 2 opakowanie tej odżywki i jestem bardzo zadowolona z efektów jej stosowania. Świetna jakość i super wydajność produktu przemawia za kolejnym zakupem w przyszłości - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń