-Kolory pasujące do niebieskich oczu-

by - 04:01

Witam wszystkich,jak wasze samopoczucie?.Ja się świetnie czuję w słoneczną pogodę.Wiosna przychodzi wielkimi krokami,jest to moja ulubiona pora roku..Rano budzą mnie ciepłe promienie słońca, które nasuwają mi pozytywne myśli i plany na kolejne dni.
Dzisiaj,mam dla was post,w którym opiszę wam,jakie kolory pasują do niebieskich oczu.

Na zdjęciu Ja.


Niebieskim oczom trudno się oprzeć,jest to kolor rzadki,ale doceniany,a ich właścicielki posiadają romantyczne i uwodzicielskie spojrzenie.Czasami jednak nieodpowiednim makijażem,możemy zepsuć cały efekt.Makijaż dla niebieskich oczu jest prosty,ponieważ pasuje do nich bardzo wiele kolorów cieni.Ważne jest to,czy w danym kolorze będziesz czuła się dobrze. Jeśli chcemy uwydatnić kolor oczu niebieskich,kolor pomarańczowy doskonale się do tego sprawdzi.

Zazwyczaj odradza się używania kolorów cieni zbliżonych do kolorów tęczówki,jednak to nie oznacza,że niebieskooka zawsze będzie wyglądała niekorzystnie w niebieskich cieniach .
Do niebieskich oczu pasują także kolory harmonijne: zielony,żółty,różowy,wrzosowy fiolet,purpurowy, lawendowy.Również delikatne kolory czyli np:ciepłe odcienie brązu,złoty,biały,ecru.Delikatny makijaż z tymi odcieniami optycznie powiększy Twoje oko,jak i podkreśli kolor.Na niebieskich oczach świetnie prezentuje się również make-up w stylu smoky eyes.



Zdjęcia oczu są z internetu.
Jeśli po przeczytaniu tego postu macie jakiekolwiek pytania lub uwagi, to zapraszam do komentarzy.

You May Also Like

36 komentarze

  1. Dobrze było przeczytać taki post, ponieważ sama jestem szczęśliwą posiadaczką oczu niebieskich i w życiu przysięgam, że nie wpadłabym na pomysł, by pomalować sobie oczy na pomarańczowo lub żółto. Raczej używam brązów, moje oczy są niebieskie, jednak jest to taki ciemny raczej stalowy błękit. no ale może pomarańczowy to uwydatni? Chyba spróbuję ;)
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cza­sem war­to spróbować, cze­goś,czego jest się niepew­nym.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jako niebieskooka blondynka zawsze byłam zrażona do koloru różowego, aczkolwiek może się przekonam jeśli za zadaniem różu jest uwydatnienie królewskiej barwy.
    Zapraszam do mnie! http://annxdf.blogspot.com/
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda jestem brunetką, ale post mega ciekawy! Rzeczywiście fajnie dobrane kolory. : )

    Zapraszam do mnie! Obserwuję i mam nadzieję, że ty również zajrzysz! : )
    http://ksiazkopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odkąd pamiętam marzę o niebieskich oczach. Jak to się mówi - oczy niebieskie, życie królewskie. Ja niestety mam zielone :c Ale z upływem czasu zaczynam je akceptować :D Fajny post, wielu dziewczynom na pewno się przyda!
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i przyjemny temat, swoją drogą niesamowicie wyglądasz na pierwszym zdjęciu! Twój wzrok rzeczywiście przyciąga :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam problem, z dobraniem koloru do oczu, ale widzę tu kilka pomysłów, które mnie zaciekawiły.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam brązowe oczy i uwielbiam cienie w kolorach brązu, kremowe, etc :D Może dodałabyś kiedyś posta, jakie inne kolory pasują do brązowych tęczówek ? :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post
    http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Idelanie pasuje kolor niebieski i fioletowy!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny post dla mnie, też mam niebieskie oczy, rzadko
    co prawda maluję się cieniami do powiek, takimi bardzo
    wyrazistymi, ale czemu by nie zaszaleć :) bardzo podoba mi
    się ten niebieski makijaż, ale wiem że nie zrobię go aż
    tak perfekcyjnego :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak perfekcyjnie nie pomaluję powieki,ale trzeba próbować i wkońcu sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo iż ja mam szare oczy z miłą chęcią polecę ten post mojej koleżance która ma niebieskie oczy i niewie jak się umalowac :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mimo iż ja mam szare oczy z miłą chęcią polecę ten post mojej koleżance która ma niebieskie oczy i niewie jak się umalowac :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też mam niebieskie oczy i najczęściej maluje oczy w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam niebieskie oczy więc mega przydał mi się ten post :D Dzięki :)
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawy i przydatny post :)

    http://kingamaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przydatny post, jak padnie jakieś dobre swiatło to bywają niebieskie xd
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szalone kolory cieni, lecz przeważnie brak mi odwagi, aby zdecydować się na mocniejsze, wyraźniejsze... Mam niebieskie oczy i w sumie przeważnie podkreślam je kolorami brązów lub szarości. Ale to tak odruchowo już. Nigdy nie wiem jaki kolor byłby najodpowiedniejszy do danej kolorystyki oczu.
    Bardzo ciekawie napisałaś.

    Pozdrawiam, Justlyjass. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto zaszaleć i spróbować czegoś innego :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  20. Naprawdę przydatny post, fajnie było poczytać coś innego :) sama mam niebieskie oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie,że Ci sie przydał mój post :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. mam niebieskie oczy ale na żółty solo na pewno bym się nie zdecydowała ;) chyba że w jakimś fajnym połączeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Awesome makeups <3 You are so pretty!!
    Would you like to follow each other on GFC?? let me know on my blog <3
    xx
    http://www.rockmyboots.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny ppost:*

    masz konto na vinted? podaj :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatny post, na pewno pomogłaś wielu kobietom :)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś dla mnie, już dłuższy czas zbieram się, żeby zakupić pędzle, paletki i nauczyć się ładnie malować oczy, nie tylko jakimś jasnym, rozświetlającym cieniem. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię używać rudości, świetnie podkreślają niebieską tęczówkę ;)

    OdpowiedzUsuń