-Dlaczego Mężczyźni Kochają Zołzy-

by - 09:12

Witajcie!
Nowy miesiąc,nowy post!
 Dzisiaj mam dla was nieco inny temat,poznacie moją opinie na temat książki,(PORADNIKA) "Dlaczego Mężczyźni Kochają Zołzy". Autorką tego bestselleru jest Shery Argov.
Przeglądając kiedyś sklep: empik,natknęłam się na ten poradnik,zachęcił mnie tytuł i byłam bardzo ciekawa,więc go zakupiłam.
 Z czym kojarzy wam się słowo "zołza"?. Może z kobietą nieuprzejmą,kłótliwą,czarownicą,z wrednym babsztylem czy jędzą?.... Według Sherry Argov "zołza" to kobieta niezależna,która będąc w związku z mężczyzną,nigdy nie przestaje być sobą,nie interesuje się otoczeniem,zajmuje się sobą,to co jej dotyczy.Jest stanowcza,konkretna,z ostrym temperamentem.Kobieta prawdziwa,szczera,pewna siebie.Zna swoje miejsce ,szanuje tych co ją szanują.Jedym słowem jest "superbabką"





W swoim poradniku Shery przedstawia nam 100 zasad atrakcyjnośći,które kobieta powinna sobie przyswoić i wprowadzić w życie,aby podsysać uczucie swojego partnera.
Oto kilka z tych zasad.

*Ceń się wysoko,a on uwierzy,że jesteś wygraną na loterii.
*Najatrakcyjniejszym przymiotem jest godność.
*Mężczyźni nie reagują na słowa,reagują na brak kontaktu.
*Kobieta zraża do siebie mężczyznę,wymagając od niego zbyt wiele.Pozwól,żeby dawał tyle,ile sam chce dać.I wyciągaj wnioski.
*Związek,w którym nadaremnie się starasz,prawdopodobnie jest do niczego.Kiedy coś jest dobre,wydaje się latwe i nie czujesz się tym umęczona.

Książka składa się z 222 stron. Koszt: 29,90zł

Czy jest to poradnik warty naszej uwagi?. W pewnym sensie tak.Pozwala spojrzeć inaczej na męskie zachowania.Pomaga w zdobyciu większej pewności siebie,umocnieniu charakteru i poprawieniu swojego samopoczucia.Książka jest lekka,przyjemna i czyta się ją rewelacyjnie.Uważam jednak,że niektóre zasady należy brać z przymrużeniem oka. 
Polecam wszystkim kobietom,okazała się wielką skarbnicą wiedzy.

You May Also Like

18 komentarze

  1. Ciekawa książka, chyba się skuszę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. pochłonęłam te książki w ekspresowym tempie! są rewelacyjne! 2 część przeczytałam w empiku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli znajdę czas na pewno się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozyteczna książka
    Zapraszam http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi ciekawie :) Gdzie ją dostanę :p ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki za recenzje :) moze sie skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Akurat byłam w Empiku i ją kupiłam świetna! Thx za opinie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo słyszałam o tej książce, może sama ją w końcu przeczytam :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę o książce nie słyszałam, ale jestem ciekawa, więc napewno się za nią rozejrze 🙂 Tylko teraz czytam akurat co innego, ale zobaczymy zobaczymy.

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jakoś nie mogła przebrnąć przez tę książkę, nie wiem czemu.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba wybiorę się do empiku :) Bardzo ciekawa recenzja.
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesująca książka, skuszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że dzięki twojej recenzji się skuszę na przeczytanie tej książki!
    Cieplutko pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie cichutko zachęcając do obserwacji!☼
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam, bardzo przypadła i do gustu, lubię takie książki ;)
    Zapraszam do mnie - dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może przeczytam
    zapraszam do mnie znajdziecie tam super posty

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio postanowiłam sięgnąć po tę książkę i zaskoczyła mnie opinia niektórych osób (znających ją zapewne tylko z tytułu). Większość postrzega tytułową zołzę za złą, 'nielitościwą' ja natomiast po przeczytaniu książki wiem, że jest to po prostu kobieta z charakterem, znająca swoją wartość.
    Pozdrawiam! :d

    OdpowiedzUsuń