-Satynowo-Matowe szminki firmy Catrice-

by - 09:09

Witajcie Kochani!
Kilka dni temu zakupiłam satynowo-matową szminkę z serii Ultimate Stay,marki "Catrice",a że mi zainponowała,pojechałam i dokupiłam jeszcze 2 odcienie.Catrice jest to niemiecka marka,która oferuje kosmetyki w szerokim asortymencie,oraz bogatej gamie,kolorystycznej.Składniki i produkty końcowe,nie są testowane na zwierzętach.Przejdę,więc do opisu.







Opakowania tych pomadek z serii Ultimate Stay,są skromniutkie a eleganckie.Formę mają wąskiego,minimalistycznego sztyftu,są cięższe niz inne pomadki.Zatrzask,mają bardzo dobry,nie ma obaw,że przez przypadek się otworzy.Jedynie co do opakowania, to mogę się przyczepić do napisu,jest mało widoczny.Kolory sa bardzo mocno nasycone.W zależności od ilości nałożonego produktu na usta,można  delikatnie,lub intensywnie je podkreślić.Pomadki,bardzo łatwo się rozprowadza,dobrze radzą sobie zarówno na ustach zadbanych,jak i delikatnie popękanych.Nie podkreślają suchych skórek,nie zmieniają swojej konsystencji.Jeśli chodzi o trwałość szminek,to trzymają się dosyć długo,wiadome jest też to,że jak będziemy jeść i pić to szminka nam się będzie zmywać,dlatego warto zabrać ją ze sobą,by poprawić to co zostało utracone.Zapach tych szminek,jest bardzo,specyficzny  przyjemny, ciepły.


I.Pierwszą pomadką jaką wam zaprezentuję,jest to "Ultimate Stay" nr 160 Don't Worry Be Berry,to najnowszy odcień z tej serii.



                           


















II.Następna,to "Ultimate Stay" nr 070 Plum&Berry




















 III.Ostatnia to,najjaśniejsza"Ultimate Stay" nr 060 Floral Coral. 






















Cena: koło 25 zł
Pojemność:3ml


Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z pomadek tej firmy. Uważam, że cena nie jest wysoka jak na jakość tych produktów.Jeżeli szukacie nawilżającej,trwalszej i bogatej kolorystyce pomadki,to warto się nimi zainteresować.Macie jakieś pytania odnośnie tego postu? Jeśli tak to śmiało pytaj :)

You May Also Like

37 komentarze

  1. całkiem ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 070 jest w moim stylu, piękna pomadka ♡ 070 jak Airy Fairy z Rimmel ;)
    Bardzo ładne zdjęcia, czym fotografujesz? W sensie jaki aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia szminek robiłam lustrzanką NikonD5100 ,obiektyw 1.8G a ust telefonem :)

      Usuń
  3. Ostatnia szminka to zdecydowanie mój kolor ;) uwielbiam Catrice, czekam tylko na wiosenne promocje :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza szminka dla mnie to zdecydowanie 070! Polecam :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    Pozdrawiam i zapraszam, polevskyfashion.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam nigdy pomadek z Catrice,ale prezentują się bardzo ładnie. Bardzo ciekawy kolor ma pomadke, którą zaprezentowałaś jako 1 :)
    http://martynasobczak.blogspot.com/
    Również zapraszam na mojego instagrama
    https://www.instagram.com/marcysska/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam takich pomadek, ale jeśli zacznę ich używać to sięgnę po jedną z tych, które pokazałaś w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 2,060 i 070 i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  8. 060 o yey przepiekny i moj kolor!;)
    swietny post 🌸💋

    OdpowiedzUsuń
  9. firma catrice jest świetna! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądają:)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory idealne na sesję. Muszę skoczyć do drogerii, ale chyba ulubiony ten drugii 😍 pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kolory, niestety od szminek wolę błyszczyki lub pomadki. Stawiam na naturalność, poza tym po co mam powiększać usta szminką jak i tak mam już duże? :)

    http://thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jedną szminkę/pomadkę i nawet jej nie używam :<

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ta ostatnia ze względu na odcień :) Obecnie stosuję pomadkę z Gosha. Jest ona świetna - pachnie wanilią i jest matowa :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/03/perfumy-perfumeria.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się ostatnia... Jest cudowna! Tak jak Twój post :)
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 060 jest boska! Kolor to strzał w dziesiątkę. Coś czuję, że niedługo sprezentuję sobie nowy kosmetyk... :) <3

    9Zapraszam: http://dzis-zmienie-siebie.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  18. szminka szminką, ale jakie usta piękne <3
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę kupić sobie te szminki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zaciekawiły mnie te szminki, z pewnością kupię jedną

    zapraszam do siebie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. te szminki maja sliczne kolorki
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne <3
    Oczywiście najjaśniejsza mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdj i kolory szminek mega :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne, chyba pomyślę nad kupnem :)
    http://witajziom.blogspot.com/2016/03/czesc-zapraszam-do-przeczytania.html?view=sidebar

    OdpowiedzUsuń
  25. posiadam tę ostatnią i bardzo ją lubię :D
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, 070 jest rewelacyjna, zakochałam się w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie prezentują się na ustach, bardzo podoba mi się ostatnia, tak nakręciłam się na mocne kolory, że brakuje mi właśnie takich delikatniejszych w mojej kolekcji. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnia podoba mi się najbardziej!
    Nie lubię mocnych szminek, więc taka bardziej naturalna byłaby idealna :)

    http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mnie zachęciłaś, nie wiedziałam że nie są testowane na zwierzętach! w takim razie będę zaglądać do szafy catrice częściej :)

    http://janoslights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądają, szczególnie ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  31. ta środkowa to zdecydowanie mój kolor, uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń