-Jakie skarby skrywa moja kosmetyczka-

by - 05:53

Witam Was Kochane!
Prawie każda z nas posiada swoją kosmetyczkę,w której znajduje się kilka podstawowych i sprawdzonych produktów.Warto mieć zawsze kosmetyki,które będziemy używać każdego ranka,przed wyjściem z domu.Dla własnej wygody i utrzymania porządku,jestem szczęśliwą posiadaczką trzech kosmetyczek.Pierwszą z nich noszę zawsze w torebce.Druga zawiera kosmetyki do makijażu,których używam w domu,natomiast w trzeciej przechowuję wszystkie kosmetyki pielęgnacyjne do cery i ciała.Dzisiaj pokażę Wam zawartość mojej drugiej kosmetyczki,którą nazwałam "Kosmetyczka Domowa".A więc zapraszam do dalszej lektury.




Pierwszymi nieodłącznymi elementami jest baza pod makijaż,która redukuje zaczerwienienia i niedoskonałości,jest to Ingrid Make Up Base,oraz mój ulubiony,sprawdzony podkład Rimmel Lasting Finish o numerku 100,nadaje mojej cerze delikatnego odcienia.


Kolejnymi produktami,znajdującymi się obowiązkowo w mojej kosmetyczce,to cień do brwi firmy essence eyebrow,korektor do brwi Eveline art scenic,oraz pędzelek.Używam ich już ponad rok i jestem bardzo zadowolona,są wydajne i wystarczą na kilka miesięcy.


Następnym moim 'must have',oprócz bazy,podkładu i cieni do brwi jest zdecydowanie eyliner oraz maskara,bez której nie wyobrażam sobie makijażu. "Oczy są zwierciadłem duszy",dlatego też potrzebują doskonałej oprawy,jaką stanowią pięknie wytuszowane,długie i gęste rzęsy.Już od dłuższego czasu używam mascary MaxFactor False Lash Effect,oraz eyelinera Eveline.


Następne produkty,bez których moja kosmetyczka,to jak ciało bez nogi czy ręki to oczywiście brązery,puder,rozświetlacz,które stanowią idealne wykończenie makijażu,oraz korektory.Z brązerów używam dwóch,pierwszy to Insta Glow 'Miss sporty',a drugi firmy 'Pease'.Jeśli chodzi o puder to zdecydowanie jest to Rimmel Lasting Finish. Swoją przygodę z rozświetlaczem zaczęłam stosunkowo niedawno,wcześniej nie byłam do nich jakoś przekonana.Moim pierwszym i jedynym rozświetlaczem jaki posiadam jest 'Star Glow',marki wibo. Ostatnimi czasy używam zestaw korektorów 4in1,również marki wibo.




Ostatnimi już kosmetykami,które kryje moja 'domowa kosmetyczka' są :szminki firmy Rimmel i Catrice,błyszczyk firmy 'Wibo',oraz paletka cieni 'The Nudes' MAYBELLINE.



Mam nadzieję,że mój post okazał się dla Was choć trochę interesujący.Całuję i życzę miłego dnia! :)

You May Also Like

21 komentarze

  1. Ciekawe produkty, moją uwagę najbardziej przyciągnęły pomadki! <3
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też kilka z tych produktów, jednak u mnie się nie sprawdzają niestety.
    Zapraszam do siebie: http://memolives.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post, sama używam błyszczyka od wibo i jestem bardzo zadowolona😇 najbardziej zainteresowała mnie paletka oraz szminki bo wyglądają na prawde super
    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uu bardzo nie lbie kółeczka z korektorami od wibo

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam cienie do brwi z Essence, używam ich codziennie i sprawują się świetnie, już od długiego czasu :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam korektor 4 in 1 jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten Elsner z Eveline. Ta paletka z Maybeline wygląda ciekawie. Nie widziałam jej w Rossmannie podczas promocji -49%. Moze wykupili.
    Dodałam do obserwowanych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego z tych produktów, ale to pewnie dlatego że na co dzień bardzo delikatnie się maluję i nie potrzebuję aż takiej ilości kosmetyków. Od niedawna kuszą mnie rozświetlacze. Jeśli ten z Wibo dobrze się u ciebie sprawdza to kupię przy najbliższej okazji :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    http://economic-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę wypróbować tą zieloną bazę z Ingrid. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również używam podkładu rimmel, jest niezastąpiony od paru lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kosmetyki <3 Sama posiadam ogromną ilość, świetny post. U mnie już niedługo recenzja nowych kosmetyków w mojej kosmetyczce, zachęcam do zajrzenia http://this-iss-it.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię ten podkład Rimmel. Świetna jest paleta Maybelline, chyba muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, sporo masz tych kosmetyków, ja niestety jestem osobą, która się nie maluje, nie czuje potrzeby, ale jeśli będę się malować to użyje czegoś co masz :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Używam tego samego eyelinera z Eveline! Dla mnie jest niezastąpiony :)
    Pozdrawiam,
    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tak samo jest niezastąpiony,przyzwyczaiłam się do niego i nie zamieniłabym go na żaden inny :) Również pozdrawiam :*

      Usuń
  15. Mam bardzo dużo podobnych kosmetyków ;) Więc jestem jak najbardziej na tak za wyposażeniem ;)
    obserwuje i zapraszam do siebie: http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczną masz kosmetyczkę :)
    mam tu kilku ulubieńców, m.in. tusz z MaxFactor <3

    Jeśli interesuję Cię wzorki na paznokcie to zapraszam TUTAJ

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń
  17. ale skarby skrywa ta Twoja kosmetyczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bez eyelinera i cieni do brwi nie wyobrażam sobie makijażu. ;]

    OdpowiedzUsuń