-Masełko do ciała o przepięknym zapachu- 'Soczysta malina'- Bielenda-

by - 03:33

 Hej!
Wrzesień jest już za nami,przed nami długie jesienne wieczory,które będziemy spędzać nadrabiając zaległości w książkach,filmach i serialach z kubkiem gorącej herbaty,otuleni ciepłym kocykiem Poranki i wieczory będą coraz chłodniejsze.Lubię jesień ponieważ jest to magiczna pora roku. Najbardziej lubię to, że krajobraz wokół staje się piękny.Przejdę już może do tematu mojego dzisiejszego wpisu.Jesień to odpowiedni moment na pielęgnację naszego ciała.Nasza skóra po okresie letnim jest zmęczona.Przesuszenie,pękające naczynka,przebarwienia, to najczęściej spotykane problemy skórne,są to skutki szkodliwego działania promieni słonecznych.Dzisiaj pokażę wam jeden z moich produktów pielęgnacyjnych do ciała.



Opis producenta:
Aksamitne masło kremowe do ciała o zapachu soczystej maliny.To idealny sposób na poprawę wyglądu i kondycji skóry.Masło zostało wzbogacone o olej winogronowy,właściwościach nawilżających i ochronnych.Dodatkowo zawartość ekstraktu z malin,oraz betainy,wyraźnie poprawia wygląd skóry,nawilża ją i wzmacnia.Masło kompleksowo pielęgnuje ciało,aktywnie regeneruje naskórek,uelastycznia go,przywraca mu wyjątkową miękkość i gładkość.

Składniki:
 Aqua (Water), Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic/Capric Triglyceride, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Glycerin, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Betaine, Dimethicone, Sodium Polyacrylate, Sodium Stearoyl Glutamate, Citric Acid Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Cl 17200 (Acid Red 33).
Moja opinia:
Uwielbiam pięknie pachnące kosmetyki.To masełko pachnie dosłownie jak guma rozpuszczalna 'mamba' o smaku malinowym.Zapach ten poprawia samopoczucie i nastraja pozytywnie.Masełko umieszczone jest w poręcznym,plastikowym pojemniku o pojemności 200ml.Ma pokrywkę,która w miarę dobrze zabezpiecza je.Dodatkowo jest ono hermetycznie zabezpieczone złotkiem,dzięki któremu wiemy że nie było wcześniej używane.Jego konsystencja jest gęsta,ale dobrze się rozprowadza.Dosyć szybko się wchłania,nie pozostawia tłustego filmu,skóra po nim jest nawilżona.Pomimo,że posiada w swoim składzie parafinę,to i tak nie mam żadnych zastrzeżeń.Nie dostałam po nim żadnego uczulenia ani zaczerwienień.Moja skóra to masełko zaakceptowała.Stacjonarnie możecie go nabyć w każdej drogerii za ok.15zł. 



Na dzisiaj to tyle :) Testowałyście to masełko? A może inny zapach Wam się spodobał?,jeśli tak to podzielcie się tym w komentarzach.Całuję gorąco ! <3 :*


You May Also Like

27 komentarze

  1. miałam, świetnie pachnie. ;) jesienią zwykle przerzucam się na masła czy też gęstsze balsamy, bo skóra jest mocno przesuszona po lecie i przydaje się jej głębsze i mocniejsze nawilżenie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to masełko, jestem zachwycona zapachem :)))
    Buziaki
    xoxo

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę szkoda że z parafiną, ale w sumie nie stosujemy go na twarz tylko ciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś masełko do ust z tej serii i bardzo fajnie się u mnie sprawdzało. Zapach fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To maselko cudownie pachnie...w tym roku zużyłam już 4 opakowania...fajna i ciekawa recenzja =)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam tego masełka, ale skoro pachnie malinową gumą "mambą" to koniecznie muszę go mieć ;) Zaczynam obserwować bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam produktów marki Bielenda. Ostatnio stwierdziłam, że czas przestać kupować produkty z parafiną, więc po ten produkt nie sięgnę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie miałam, ale musi cudownie pachnieć. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham właśnie zapach maliny w balsamach, kremach i innych takich rzeczach ! koniecznie muszę wypróbować :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam malinowe balsamy, kremy czy cokolwiek malinowego!! Cudowny post, właśnie mi sie skończył wiec z wielką chęcią kupię :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi sie podoba to jak starannie i pięknie robisz zdjecia.Swietny blog ��

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ślicznie pachnie to to coś dla mnie! No ale nie jestem jeszcze przekonana o skuteczności tego kosmetyku, ponieważ nigdy czegoś podobnego na mojej skórze nie testowałam. Ale zawsze musi być ten 1-wszy raz!

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ślicznie pachnie to to coś dla mnie! No ale nie jestem jeszcze przekonana o skuteczności tego kosmetyku, ponieważ nigdy czegoś podobnego na mojej skórze nie testowałam. Ale zawsze musi być ten 1-wszy raz!

    Pozdrawiam serdecznie,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parafina to dobry składnik jeśli chodzi o pielęgnację ciała. Składnik nie pożądany jeśli chodzi o pielęgnację twarzy, bo jest mocno komedogenna.

      Usuń
  15. Bardzo lubię firmę Bielindę, wpisuje sobie to cudeńko na listę MH :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, na pewno przepięknie pachnie. Zapraszam do siebie http://mojmalykawaleknieba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. super jest!
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam bielende. maja super kosmetyki. tego nie uzywalam, ale jesli pachnie tak jak pomadka do ust to bedzie raj :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam tego masełka jeszcze, ale pewnie pachnie obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam masełko do ust z tej firmy i jest tak tłuste, że dosłownie spływa z ust... http://daisy-dyana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, jak to masełko nas kusi! ^^ Wydaję się cudowne! A zapach jaki pozostawia jest pewnie jeszcze lepszy :) SUPER! Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama uwielbiam masła do ciała ponieważ sądzę że lepiej się sprawdzają niż np. balsamy. Tego produktu jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale przyznam że zachęciłaś mnie do kupna 😊
    http://letmebedreamer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie tego typu produkty. Miałam kiedyś masełko ale do ust o zapachu malinowym - było świetne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś to masełko i uwielbiałam je za zapach. :)

    OdpowiedzUsuń