-Rewelacyjne maseczki glinkowe do twarzy- Ziaja-

by - 08:32

Cześć Kochani!
Pewnie już większość z Was słyszała i testowała maseczki z firmy "Ziaja". Wypróbowałam już chyba wszystkie wersje.Te z glinkami są moimi ulubionymi.Mam cerę mieszaną,z przetłuszczającą się strefą T,jest skłonna do zapychania i zanieczyszczeń a jednocześnie jest wrażliwa,więc jestem bardzo wymagająca wobec wszelkich kosmetyków do twarzy.Cena produktu jest bardzo niska jak za taką jakość.Jest 6 rodzai maseczek z tej firmy,jednak mnie urzekły tylko trzy z nich :szara,zielona,różowa i dzisiaj je Wam zrecenzuję.A więc zapraszam do czytania :)



1.Oczyszczająca maska z glinką szarą-skóra mieszana,tłusta,trądzikowa.


Glinka szara oczyszczająca-zawiera siarkę,magnez,wapń oraz mangan.Jest źródłem mikroelementów:głównie krzemu (około 45%),glinu(około 30%) i żelaza (około 2,5%).

-zmniejsza widoczność rozszerzonych porów
-normalizuje pracę gruczołów łojowych
-skutecznie łagodzi podrażnienia skóry

Moja opinia:
Produkt fajnie oczyszcza i odświeża twarz.Po jej zastosowaniu buźka jest miękka nawet następnego dnia.Cera jest jakby uspokojona,nie podrażniona.Ma bardzo miłą,kremową,gęstą konsystencję,która daje się łatwo rozprowadzić,delikatny zapach uprzyjemnia jej stosowanie.Łagodzi stany zapalne i delikatnie zwęża pory.

2.Maska nawilżająca z glinką zieloną-skóra sucha,normalna.


Glinka zielona nawilżająca-naturalny surowiec z grupy minerałów ilastych,źródło mikroelementów: głównie krzemu (około 35%),glinu (około 13%),żelaza (około 4,5%),magnezu (około 3%),oraz wapnia (około19%).

-intensywnie nawilża naskórek
-przyśpiesza regenerację skóry
-skutecznie wygładza naskórek

Moja opinia:
Maseczki tej używam,gdy mam wysuszoną skórę twarzy.Cera po jej zastosowaniu jest gładka,odświeżona,dobrze nawilżona.Nie podrażniła mnie,nie spowodowała zapychania,powstawania pryszczy.Zmycie kosmetyku nie jest trudne,zwykle używam do tego celu płatka kosmetycznego.

3.Kojąca maska z glinką różową-skóra wrażliwa.


Glinka różowa,łagodząca-zawiera magnez,wapń,sód,mangan,potas i fosfor.Jest źródłem mikroelementów,głównie: krzemu (około57%),glinu (około 24%),żelaza (około 7%).

-redukuje podrażnienia skórne
-łagodzi zaczerwieniania
-zmniejsza wrażliwość naskórka

Moja opinia:
Buzia po zabiegu jest miękka i gładka.Nie zauważyłam,aby kolor skóry jakoś szalenie się poprawił.Nie mam ani rozszerzonych naczynek,ani zaczerwienień,więc się nie wypowiem co do kojących właściwości.Maska nie spowodowała szczypania,czy swędzenia,nie podrażniła mojej skóry.Zapach ma delikatny,nie szczypie w oczy.Konsystencję ma taką jak w wyżej wymienionych maseczkach,czyli: gęsty krem,który nie spływa przy nakładaniu i nie zastyga w skorupkę.Maseczki trzymam od 15 do 25 minut.


Uważam,że maski są warte wypróbowania.Warto jest od czasu do czasu 'zrobić sobie przyjemność' i zaaplikować taką maseczkę,bo daje poczucie pielęgnacji i relaksu.Ciekawa jestem,która maseczka z tej serii przypadła Wam do gustu?. Piszcie w komentarzach :) Buźka!






You May Also Like

33 komentarze

  1. Uwielbiam maseczki ,a maseczki z Ziaji są bardzo bardzo fajne .Bardzo lubię tą oczyszczającą z białą szarą ;)

    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie najlepszą maseczką z tych trzech,jest właśnie ta oczyszczająca z szarą glinką :) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Oczyszczającą znam i również jestem z niej zadowolona, pozostałe 2 muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej lubie ta siwą :)
    co powiesz na wspolna obs ? zacznij i daj znac u mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mam zielona do suchej skóry.kupiłam i tak lezy w szafce..dobrze ze mi przypomniałaś o niej hah : * te maseczki są chyba najlepsze : ) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w swojej szafie tą szarą maseczkę, ale jeszcze jej nie stosowałam.
    Obserwuję :)
    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiamy produkty tej firmy! <3 Są rewelacyjne! Musimy je przetestować na własnej skórze hehe :D ^^ Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. KOCHAM, UWIELBIAM! - tyle mogę powiedzieć o maskach do twarzy z ziaji! Super są, polecam każdemu kto szuka coś pewnego i nieuczulającego.
    www.aleksandramakota.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te maseczki a szczególnie ta z glinka zielona.Ciekawa recenzja,fajnie opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam maskę szarą i zieloną, obydwie bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam z szarą glinką, ale ta różowa bardzo mnie kusi :)
    Zapraszam do mnie ;*
    http://panikosmetyk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię gotowe maseczki :P z glinek uwielbiam dermaglin, ale tych jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i wgl podobają mi się zdjecia,widac ze sie starasz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Też od czasu do czasu używam tych maseczek, są rewelacyjne! I tak jak piszesz wcale nie są drogie, także każda z Nas spokojnie na taki drobny zakup może sobie pozwolić :)
    Fajna, konkretna recenzja!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te maseczki :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować jakąś.Ostatnio czaję się na kakaową z tej firmy, ale u mnie w Rossmannie ich nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Osobiście używałam tylko tej nawilżającej (była świetna) ale chętnie skuszę się wypróbować pozostałe!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię je choć czyste - proszkowe, naturalne glinki lubię bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja uwielbiam szczególnie maseczkę nawilżającą jest ze mną już od wielu wielu lat :) Pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. JA używałam kiedyś tej nawilżającej i byłam z niej mega zadowolona chyba do niej po wrócę *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama używałam glinkę szarą i zieloną tej marki, jakoś różowa nigdy nie poddała się mojej próbie. Jednak z czystym sumieniem mogę Ci polecić glinkę czarną (świetna do cery mieszanej) akurat Ziaja nie ma czarnej chyba ale w sklepach z naturalnymi kosmetykami są takie choćby MedikoMea (pisane po rosyjsku bo to ich wyrób). Fajny blog liczę, że do mnie zajrzysz również http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawa jestem składu tych maseczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś używałam maseczek Ziaji, ale wiele z nich ma w sobie parafinę, która szkodzi mojej cerze, dlatego przestałam. Choć muszę przyznać, że już sama nie pamiętam czy akurat te z glinkami mają w sobie parafinę, ale coś musiało być z nimi nie tak, skoro przestałam ich używać, aczkolwiek jeszcze raz sprawdzę ich skład, jak tylko będę w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te maseczki :) A ulubioną jest nawilżająca Liście Zielonej Oliwki również Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię maseczki z Ziaji.. Najbardziej tą szarą bo świetnie oczyszcza cerę.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam tej pierwszej, jednak nie jestem pewna, czy przyniosła efekty. Ciężko mi obiektywnie spojrzeć na swoją cerę po takim zabiegu - zawsze obawiam się efektu placebo.

    Ale fakt, cena jest ich ogromną zaletą :) Ogólnie uwielbiam produkty Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam maseczki i na pewno kupie te polecane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne maseczki. Najbardziej lubię maseczkę oczyszczającą z glinką ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam tą oczyszczającą! :)

    OdpowiedzUsuń