-Świąteczne hybrydy-

by - 06:34

Hej!
Odliczacie już dni do Świąt?Jak tam Wasze przygotowania?. Mam nadzieję,że wszystko idzie po Waszej myśli.Kiedy nadchodzą Święta Bożego Narodzenia,całe nasze otoczenie zmienia się nie do poznania.Gdziekolwiek się rozejrzymy,wszędzie widzimy pięknie udekorowane choinki i mnóstwo kolorowych światełek.Każdy z Nas chce wyglądać pięknie w te dni.Jednak nie możemy zapomnieć o naszych paznokietkach!. Dzisiaj mam Wam do pokazania moje 3 propozycje na świąteczne paznokcie.Przygotowanie tego posta,zajęło mi trochę czasu,ponieważ są to hybrydy i nie chciałam męczyć moich płytek paznokci,dlatego czekałam,aż hybryda będzie nadawała się do wymiany.Wzory nie należą do trudnych.Jak wiecie,jestem osobą początkującą, moja przygoda z hybrydami dopiero się zaczyna.Tak więc zapraszam do dalszego czytania!




Pierwsza propozycja,to połączenie kobaltu z białym i złotym kolorem.Użyłam lakierów firmy Victoria Vynn Pure Creamy: cobalt cloud 063 (kobalt),walk of fame (złoty z drobinkami) 040,absolute white (biały) 001.Jest to moje ulubione połączenie kolorystyczne,które zdecydowałam się mieć w te Święta.



Druga propozycja to połączenie czerwieni z białym i czarnym kolorem.Do tego również użyłam lakierów Victoria Vynn o nr : forever crimson (czerwień) 024,absolute white (biel) 001,oraz jet black (czerń) 036.Tutaj nieco ozdobiłam paznokcie i bardziej przypominają świąteczne.Użyłam wodnych naklejek,które zamówiłam na wish za niecałe 4zł.Naklejki są bardzo cieniutkie,gdy pokryjemy je topem są nie do zdarcia i długo się utrzymują.Środkowy paznokieć,oraz kciuka ozdobiłam malutkimi kryształkami,jest to wzór choinki.Tutaj troszkę wyjechałam na skórki,to dlatego że spieszyłam się bo malutka była kapryśna w ten dzień i co chwilę musiałam ją nosić na rękach.Myślę,że mi wybaczycie ;)


 

I przechodzimy już do ostatniej propozycji świątecznych hybryd.Tutaj troszkę poeksperymentowałam. Wymieszałam kobalt z bielą i uzyskałam jasny niebieski,wpadający w fiolet.Przyznam szczerze,że spodobał mi się ten kolor.Serdeczny,oraz środkowy paznokieć ozdobiłam drobnymi,kolorowymi perełkami,czyli inaczej manicure kawiorowy.Fajnie to wygląda,jednak nie zdecydowałabym się użyć tego efektu na wszystkich paznokciach,przeszkadzałoby mi to,ponieważ strasznie się zahacza.Kuleczki nie trzymają się zbyt długo i szybko tracą kolor.Kawioru jakiego użyłam jest firmy lovely.



 Jak się Wam podobają moje propozycje na świąteczne hybrydy?Koniecznie dajcie znać co o nich sądzicie i co w te Święta zagości na waszych pazurkach.

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE! 
Kochani życzę Wam spokojnych,zdrowych,pogodnych Świąt Bożego Narodzenia,w przyjaznej atmosferze,przy zapachu pieczonych ciast,choinki i przy melodiach polskich,tradycyjnych kolęd.Życzę Wam również odpoczynku,niech ten czas pozwoli Wam radować się sobą. ;)



You May Also Like

31 komentarze

  1. Wszystkie piękne ale pierwsze pazurki najpiękniejsze ! Cudny kolor

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ta ostatnia propozycja śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie paznokcie! Niebieskie kolorki ostatnio bardzo polubiłam, zwłaszcza na zimowe zdobienia jednak zdecydowanie bardziej przemawia do mnie wersja druga, czyli biel z czerwienia i dodatkami :) Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie propozycje są bardzo ładne, jednak jak dla mnie pierwsze wygrywają :-) są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam hybrydy. Te pierwsze są perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi wzorek jest cudowny, podbił moje serduszko ♥

    asaminach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne paznokcie! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze są absolutnie przepiękne <3

    PS Pozwalam sobie zaobserwować, jako że tematyka mi bliska. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o kurcze ale piękne <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne paznokcie♥ te drugie najladniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Liczylam na recenzje lakierow ;) mnie te z serii pure tak srednio przypadly do gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest recenzja na temat tych lakierów wersji pure Creamy :)

      Usuń
  13. Jestem fanką hybryd, sama dbam aby moje paznokcie były zadbane ale twoje są PRZEŚLICZNE. Życzę sukcesów w blogowaniu

    http://www.o-sight.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku! Pierwsze wyglądają obłędnie <3 Jak dla księżniczki ^^ Super Ci wychodzą te paznokcie. Mega wpis! Musimy też zacząć swoją historię z hybrydami :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😘 Koniecznie zacznijcie ! Mega wygoda :)

      Usuń
  15. Świetne paznokcie! Moim numerem jeden są pierwsze <3 Świetny wpis!
    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie!!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne propozycje! Uwielbiam hybrydy, wszystkie bardzo mi się podobają, ale najbardziej pierwsze. Piękny kolor :) Super post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne <3 Mi robi koleżanka, ale w przyszłości chciałabym sama się tym zająć ;)

    www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe propozycja zrobienia paznokci, Pozdrawiam i powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń