-TONOWANIE WLOSÓW I RECENZJA PRODUKTU-ICE COOL BLONDE/COLOUR ON-

by - 07:29


Witam Was Kochani w pierwszym noworocznym wpisie!.Od sylwestrowej nocy minęło już prawie dwa tygodnie.Sztuczne ognie,zabawa,wszystko to poszło w zapomnienie. Każdego roku,wiele z Was ma postanowienia noworoczne,czy ja mam jakieś?.Planów jak i marzeń mam sporo,jednak nigdy nie zakładam sobie jakiegoś celu,bo zwykle to co sobie zaplanuję,zmienia się.Większość osób,ma takie postanowienia,lecz u mnie to się nie sprawdza.Cieszę się każdą minutą mojego życia i robię to na co mam ochotę.Zanim jednak przejdę do wpisu,chciałabym Wam życzyć,pięknych,cudownych i radosnych dni w Nowym Roku,by Wasze wszystkie najskrytsze marzenia się spełniły.Wszystkiego dobrego!

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu do włosów.Parę lat wstecz,gdy farbowałam włosy na ciemno,denerwowałam się,że kolor tak szybko się wypłukuje.Teraz,gdy mam blond,problem jest inny,z czasem włosy o takim kolorze stają się żółte i trudno jest doprowadzić ich do ładnego stanu.A żółty blond,nigdy nie wygląda dobrze.Przeglądając internetową stronę TamBeauty.com,natknęłam się na toner do włosów "COLOUR ON /ICE HAIR TONER".Pomyślałam,że warto wypróbować ten produkt,więc go zamówiłam.




Zdjęcia mają jeszcze świąteczny klimat a to dlatego,że post miał się pojawić przed świętami,jednak miałam bardzo dużo zajęć i plany się zmieniły.Może pierwsze opiszę co to jest TONER DO WŁOSÓW---->

TONER-jest to produkt profesjonalny,zapewnia on łagodną koloryzację.Kolor utrzymuje się od pięciu do ośmiu zmyć.Wypłukuje się on stopniowo.Toner zawiera naturalne składniki,służące pielęgnacji włosów np : wosk pszczeli.W jego formule brakuje amoniaku,który niszczy włosy.Może być używany do przyciemnienia koloru o 2 lub 3 tony,nadania nowego odcienia włosom na tym samym poziomie,lub koloryzacji ton w ton.Można go stosować wielokrotnie,bez ryzyka zniszczenia włosów.Najlepszy efekt uzyskuje się na włosach rozjaśnionych.

OPIS PRODUCENTA:
 Produkt ma za zadanie przywrócić żywotność,dodać blasku naszym włosom.Można go stosować na naturalne lub farbowane włosy,może być także stosowany do balayage,ombre i innych efektów mody.

SKŁAD:
Aqua, Cetearyl alcohol, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexylglycerin, Panthenol, Behentrimonium methosulfate, Hydrolyzed wheat protein, Cetyl alcohol, Hexyl cinnamal, Linalool, Butylene glycol, Citric acid, N,N’-bis(2-hydroxyethyl)-2-nitro-p-phenylenediamine, Acid Violet 43, Basic Blue 99, HC Blue No.2, Basic Yellow 57


OPAKOWANIE:
Toner ma wygodną,miękką tubę,która stoi na zakrętce,dzięki temu cały kosmetyk spływa w dół.Ma praktyczne zamknięcie,typu "klik".

ZAPACH:
 Przyjemny,słodki,nie jest drażniący dla nosa.

POJEMNOŚĆ:
100ml

KONSYSTENCJA:
Jest dosyć gęsta,nie spływa z włosów,łatwo się ją rozprowadza.

KOLOR:



CENA I DOSTĘPNOŚĆ:
9,78euro/tambeauty.com


W opakowaniu jest również dołączona instrukcja.

INFORMACJE DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA:
*przeprowadź test alergiczny skóry,najmniej 48 godzin przed użyciem
*nie stosować na brwi i rzęsy
*przed nałożeniem produktu załóż rękawiczki,oraz najlepiej stare ubranie.
*uważaj,aby nie pobrudzić ściany i innych otaczających nas rzeczy,które ciężko umyć
*przechowywać w miejscu niedostępnym dla dzieci

SPOSÓB UŻYCIA:
Na umyte,osuszone ręcznikiem włosy,nałóż produkt (możesz użyć pędzla do farby). Zaaplikuj toner na całe włosy lub wybrane pasma.Przeczesz włosy dużym,zębatym grzebieniem,aby równomiernie rozprowadzić produkt.Jeśli masz dłuższe włosy,mogą być potrzebne dwa opakowania,następnie zepnij włosy dużą klamrą,lub lekko zwiąż w koka.Jeśli chcesz uzyskać lepszy efekt,załóż foliowy czepek,niestety w opakowaniu były tylko rękawice,czepek należy dokupić.Produkt należy pozostawić na 20 minut.Po upływie czasu,płucz włosy ciepłą wodą przez 5 minut,jeżeli masz długie,gęste włosy-10 minut.


EFEKT KOŃCOWY :

PRZED:



PO:



MOJA OPINIA:
Myślałam,że toner bardziej rozjaśni moje włosy,niestety tak nie było.Jak pisze producent,trzymałam toner 20 minut (tyle ile jest maksymalnie zalecane). Odrosty zostały nie ruszone,dlatego że są zbyt ciemne,może gdybym miała bardziej rozjaśnione włosy to lepiej by chwycił kolor.Włosy po tym tonerze były gładkie,błyszczące,łatwo mi się je rozczesywało,za to daję ogromny plus.Dostępnych jest również 6 innych kolorów z tej serii.
CZY POLECAM TEN PRODUKT?
Myślę,że dla włosów bardziej rozjaśnionych będzie idealny :)

Na dzisiaj to wszystko,jak Wam się podoba efekt końcowy?:)
 A Wy z jakiej firmy polecacie tonery?


You May Also Like

18 komentarze

  1. Słyszałam właśnie o tym tonerze i były same pozytywne opinie i jak patrzę na Twoje zdjęcia to faktycznie jest bardzo duża różnica która jest na plus , więc super! :)
    Z chęcią obserwuje i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, efekt wizualnie niewielki ... ale włoski wyglądają sporo ładniej ;)
    buziaki http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś słyszałam na temat tego toneru, ale nie wiedziałam dokładnie na jakiej zasadzie on działa :) Efekt widać gołym okiem, myśle ze po powtórzeniu zabiegu uzyskasz rezultat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam produktów tego rodzaju, ale chyba się skuszę :)

    http://szmaratka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się na tym i jako facet nie widzę żadnych większych zmian, ale włosy masz bardzo ładne i zadbane, a to najważniejsze ;)

    http://mytruetherapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zastosowaniu tonera włosy bardzo ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają ja używam szamponu że stapiza o kolorze niebieskim. Też mi góry dobrze nie chwyta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zafarbowalam,więc myślę,że teraz o wiele lepiej chwyci :)

      Usuń
  8. Pierwszy raz o tym słyszę:-). Musze chyba tez spróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie błyszczące włosy :) Pięknie!! Zapraszam
    http://zuzkapisze.blogspot.com/2017/01/bio-oil.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem bardzo fajny efekt :D
    grlfashion.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnica ogromna, włosy pięknie się błyszczą!:) Pozdrawiam,
    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2017/01/plan-belle-epoque-warszawa-1301.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, włosy jak z reklamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę przyznać, że ładny efekt, ja swoją dziesięcioletnia przygodę z blondem zakonczyłam i wróciłam do naturalnych czarnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że kolor po użyciu tego produktu jest zdecydowanie ładniejszy. Może kiedyś do wypróbuję :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt u Ciebie jest niestety taki sobie ze względu na kolor, który wybrałaś. Ja używam tego samego tonera ale kolor RED i kolor wychodzi prześliczny. Nawet nie do końca czerwony a bardziej ROSE RED. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej dziewczyny jestem ciemny blond kolor wlosow. Zawsze korzystalam z uslug fryzjera by z pomoca rozjasniacza stac sie blondynka. Moje wlosy max zniszczone oczywiste wiec przeszlam na farby. Szukalam dlugo i bylam z tzw jajkiem na glowie...placz w poduche. Az trafilam na ten tonner Colouron Ice i uwierzcie mi kocham ten produkt. Moje wlosy po dwoch uzyciach tonnera sa pieknym odcieniem blond. Polecam czystym sercem ��

    OdpowiedzUsuń