-SZMINKA I BŁYSZCZYK DUET W JEDNYM! /MAKEUP REVOLUTION-

by - 07:20

Hej
Jest mi niezmiernie miło,że zaglądacie na bloga i czytacie moje posty.To dzięki Wam nabrałam ochoty na pisanie,bo wiem,że mam dla kogo to robić.Nawet nie wiecie jak wiele radości daje mi tych kilka słów,pozostawionych pod notkami.Oprócz tego,że tworzę dla własnej przyjemności,jest jeszcze ktoś kto czyta.Jeszcze raz z całego serca dziękuję.

Dzisiaj chciałabym dla Was zrecenzować trzy produkty,które zamówiłam ze sklepu tambeauty,są to satynowo-matowe szminki w formule moisturing,oraz dodatkowo mają super połyskujące błyszczyki.Można je nosić osobno lub połączyć je razem.
Po krótkim wstępie,zapraszam na recenzję.



OPAKOWANIE
Zamknięte są w jednym,dosyć poręcznym opakowaniu.Szminki zamykane są na klik a błyszczyki są standardowo zakręcane,także bezpiecznie mogą przewracać się w Waszych torebkach. :) Plastik,z którego zostały wykonane opakowania,nie jest aż tak bardzo solidny,ponieważ już po pierwszym upadku wyleciało plastikowe szkiełko.Mechanizm wysuwania szminek nie zacina się,działa sprawnie a to chyba najważniejsze.Wykonane są z czarnego i przezroczystego plastiku, opakowania posiadają złote nadruki,niestety szybko się ścierają.Na każdym opakowaniu przyklejone są naklejki z informacją o ważności i nazwie.Produkty te ważne są po otwarciu 12 msc.

KONSYSTENCJA I PIGMENTACJA

Szminki mają dość twardą i zbitą konsystencję.Gdy malujecie się nimi  po raz pierwszy,możecie mieć problem,ponieważ na początku są one dosyć tępe w nakładaniu,ale już po kilku razach wyrabiają się i nie sprawiają trudności.Szminki nie podkreślają suchych skórek i nie wysuszają ust.Pigmentacja szminek jest dobra,wystarczy jedna warstwa aby pokryć idealnie usta.

TRWAŁOŚĆ I ZAPACH  

Trwałość jest w porządku,szminki trzymają się kilka godzin.Jeśli nie będziemy nic jeść,nie będzie trzeba ich szybko poprawiać.Zapach przyjemny,słodki i wyczuwalny przy aplikacji.


 1.IT'S MY LIFE
 2.CAN'T ESCAPE ME
 3.ANTICIPATE IT

CENA: 2euro/1szt.
BŁYSZCZYKI
Błyszczyki posiadają mnóstwo malutkich drobinek ,które nie zostają po zmyciu na ustach,są super połyskujące co widać po nałożeniu.Dają efekt większych i pełniejszych ust,jednak nie są tak trwałe jak szminki.Pięknie tuszują niedoskonałości warg i dodają blasku oraz promienności.



Moim zdaniem są to naprawdę dobre produkty,za niewielkie pieniądze,a czy Wy macie jakieś szminko-błyszczyki z tej serii?Co o nich sądzicie?Dzielcie się swoimi przemyśleniami w komentarzach :)
Jeśli chcecie zobaczyć jak te produkty wyglądają na moich ustach to zapraszam na mój kanał YT.Dopiero co zaczęłam przygodę z YouTube i jest to mój drugi filmik,więc zapraszam do oglądania.Wyraźcie swoją opinię na temat filmiku :) 




Pa.
"Kod do zaimportowania mojego bloga na Nouw: 4842509825"
 




  

You May Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo ładne delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego duetu jeszcze nie widziałam w MUR! Piękne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza chyb podoba mi sie najbardziej! Kojarza mi sie wszytski z barbie haha!xoxo
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolory

    http://skucinskaemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam produktów z tej serii, ale czemu by tego nie zmienić? Ładne kolory i fajne połączenie dwóch rzeczy w jedną :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej marki ale Twoja recenzja brzmi przekonujaco wiec chetnie wyprobuje i dam znac :)
    zapraszam do mnie na nowego posta :)
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/26/diversity/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię błyszczyki wszelakiego rodzaju. Z tą firmą jeszcze się nie spotkałam.
    Zapraszam do mnie : bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K. :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne te błyszczyki! :) Bardzo ładne zdjęcia. Istnieje strona (podobna do instagrama), na której dodaje się takie zdjęcia, nie wiem czy słyszałaś - Dresscloud. Sama mam i polecam :) http://dresscloud.pl/share/2FF8n/

    www.similarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. druga pomadka mi się podoba najbardziej ale ogólnie wszystkie kolory ładne

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorki :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń